2020 Giresun sel felaketine, siyonistler mi sebep oldu?

2020 Giresun sel felaketinin canlı bir tanığı olarak söylüyorum. Fırtınanın olduğu akşam yere beyaz bir ışık hüzmesi çakıldı, ardından deprem gibi bir sarsıntı oldu ve bardaktan boşanırcasına yağmur yağmaya başladı. Ben, ömrümde böyle bir fırtına, böyle bir yağmur görmemiştim. Biliyorsunuz ki 6 Şubat Kahramanmaraş depremlerine, siyonistlerin yönettiği HAARP Projesi sebep olmuştu. Depreme tanık olanların anlattıklarına göre, deprem esnasında yere beyaz bir ışık hüzmesi çakılmış. Tıpkı Giresun'daki sel felaketi gibi. HAARP Projesi ile siyonistler, uçak yakıtlarına, iklimleri ve havayı kontrol eden maddeler koyuyorlar. Doğu Karadeniz'in üstünden uçan uçakların yakıtlarına bu maddelerden koyup sel felaketi yaşanmasına sebep oldular. Amaçları; Doğu Karadeniz'deki fındık, çay, meyve, sebze tarımını ve hayvancılığı bitirmekti. Bu sayede, siyonistlerin ürettiği fındıklara, hormonlu meyve, sebze ve yapay etlere muhtaç bırakılacaktık ama planları, istedikleri gibi işlemedi. Bu yüzden Doğu Karadeniz'e "Drakula böceği" saldılar. Drakula böceği; meyve, kestane ve fındık ağaçlarımızı kuruttu. Yeni ağaçlar dikmek zorunda kaldık. Bu sene yine Drakula böceği arttı. Bu böcekleri, siyonistler üretip ülkemize salıyorlar. Siz, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

2020 Giresun sel felaketine, siyonistler mi sebep oldu?
Cevapla