Meteoroloji Genel Müdürlüğü geçen ay hava sıcaklığının ortalamanın 3,4 derece üzerinde seyrettiğinii ve böylece son 53 yılın en sıcak ikinnci Şubat ayının yaşandığını duyurdu. Sizce de artık ciddi önlemler alınması gerekmiyor mu?

Meteoroloji Genel Müdürlüğü geçen ay hava sıcaklığının ortalamanın 3,4 derece üzerinde seyrettiğinii ve böylece son 53 yılın en sıcak ikinnci Şubat ayının yaşandığını duyurdu. Sizce de artık ciddi önlemler alınması gerekmiyor mu?

Holosen sonrası buzul ara dönem sonraları klasik sıcak. Dönemleri yaşıyoruz. Bunun getirisinde maalesef beşeri etkilerimiz katalizör görevi görüyor ve bu süreci zorlaştırıyor. Önlemler ile ilgili sürekli gelişmeler var ancak uygulamak maalesef kolay degil. Bilinç ve uygulamalar ile önümüzdeki yıllarda süreç kendini gösterecek. Bazı şeyleri insanların doğaya zararı gibi baskıcı yönleri konuşmak yerine doğanın kendi getirdiği sonun beşeri uyarlamasini iyi görmek daha önemli.
Cevap
39Cevap
Kış gelmedi gibi pek
Bu sene gerçekten ılıman bir kış yaşadık ben Bursa'da yaşıyorum şehir merkezinde çatıları bile beyazlatacak bir kar yağışı olmadı inşallah ilkbahar yağmurları güzel olur yazın susuzluk cekmeyiz
Dünyanın ebesini belledik bizden sonraki nesil çok zorluk çekecek kimse çocuk yapmasın
Ankara'ya yeni taşındım herkes ayaz falan filan diyordu ama Ocak Şubat ne kış gibi ne de bahar gibiydi
Benim yasadigim yere hiç kar yagmaz genelde zaten ben kisi hissedemedim soguk havalar oldu o kadar kar görmek isterdim
Bu yıl çok kurak geçti. hic kar yağmadı hemen hemen. çifçiler için zor bir yıl olacak ve buda ülke ekonomisine yansıyacak. hayirlısi olsun
Ben soğuk havayı seviyorum. O yüzden benim için kötü bir kış oldu. Yeterince yağış da olmadı. Yaz kurak geçecek gibi.
O sıcağı biz niye goremiyoz ya 😀😀 İstanbul hala buz gibi, kac gündür sisten güneşi göremiyom
Önlem mi... bunu bile bile yapıyorlarken mi.. mi sanmıyorum
Günaydınlar...
Allah sonumuzu hayretsin...
Kış zaten sert geçmeyen memlekette yaşıyorum bu sene SOĞUK dediğim gün sayısı bir elin parmaklarını geçmez şekildeydi :/
Hiçbir ülkenin işine gelmediği için kimse önlem almaz maalesef
Havalar sıcak gidior bu demekki yazın haslanacagiz buhar olacağız düşünmek dahi istemiorum
Yakında Ocak ayinda yaz Ağustos ayında kış yasayacaz
Neye önlem alındı ki, ne zaman hayatımıza zarar vereceği meçhul şeylere alınsın!
Küresel ısınma 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ gerçek anlamda kış yaşamayı beklemeyelim artık
Bu sene acayip bir sene oldu yaz iyice kavuracak Allah yardımcımız olsun
Valla bizim burada en soğuk kış günleri yaşandı, hava -40lara düştü.
Çocukluğumdan beri ilk kez Ankara 'da adam gibi bi kar göremedik.
Geçen sene böyle olsaydi da depremzedeler hipotermiden ölmeseydi a*q şansi.
Gelecek nesillerden bana ne
Öncekiler beni düşünmüş mü
Kışı sadece soğuk buz gibi ayazı çekerek geçirdik kar görmedik. Kışın kış olduğunu anlamadan bitti ilkbahar yaklaşmaya başladı
Kim diyo onu abla yav, Gotümüz dondu burada 😂
Deme ki 54 yıl önce de böyle olmuş dert etmeye gerek yok
Kış mı? Gelmedi ki geçsin
Evet gerçekten sıcak geçti
Yazın eriyeceğiz o zaman hiç hayra alamet değil.
Hocam öğretmen misin?
Sen Şubat 'sın kendine gel
Kış diye bişi yaşamadık gayet iyiydi
Kış yaşamadık ki sonbahar yaşadık sanki
Ölçtünmü nerden biliyosun 🙂
Biz kış göremedik gibi bişe
Dünya daha çok ısınacak
Kis degildi sanki bu sene
Çok soğuk değildi valla
Hah actin agizini firtinalar karlar gelir simdi :d
Kış gelmeden geçiyor.
Son hafta dışında pek sıcak gelmedi bana
Bende çöl sıcaklığında hamileydim geçen yaz
Kar görmedik bile bu nasıl kıştı anlamadım
Yazı düşünemiyorum şimdiden böyleyse bittik
Kışı yaşayamadan yaza giriyoruz..
Biz hangi adayız daha Şubat mı
Ne önlemi alalım mesela
54 yıl önce ne olmuş ki
kar görmedik bu sene
Kış olmadı
Kimin umrunda ki
Kış gelmedi ki
Bu yaz çok farklı olcak bence
Bizde hala soğuk
Çoksel geçti ıraktaydım sjsjsjs
subat mi kaldi
Bahar tadında geçti
Kış görmedik ki
Kışı yaşayamadık
Karı özledik
Sonumuz iyi olsun
Güzel geçti
Çohhh sıcah
Sonbahar gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?