Son 53 yılın en sıcak ikinci Şubat ayı yaşandı. Sizce kış ayları nasıl geçti?

Meteoroloji Genel Müdürlüğü geçen ay hava sıcaklığının ortalamanın 3,4 derece üzerinde seyrettiğinii ve böylece son 53 yılın en sıcak ikinnci Şubat ayının yaşandığını duyurdu. Sizce de artık ciddi önlemler alınması gerekmiyor mu?

Son 53 yılın en sıcak ikinci  Şubat  ayı yaşandı. Sizce kış ayları nasıl geçti?
Son 53 yılın en sıcak ikinci Şubat ayı yaşandı. Sizce kış ayları nasıl geçti?
Cevapla