Neden kötü insanlar daha mutlu oluyor ve daha çok seviliyor?

Kalp kıran, arkadaşlarına sadık olmayan, huysuz, düşüncesiz ve bencil olanların daha çok arkadaşı oluyor ve daha mutlular. Bende ise bu huyların hiçbiri yoktur. Bu tarz bir insandan darbe yedim ve beni çok üzdü. Ben, arkadaşlarıma karşı çok sadık biriyimdir, kalp kırmamak için elimden geleni yaparım ve başkalarına karşı empati kurarım. Ama buna rağmen benim daha az arkadaşım var ve o kişiden daha mutsuzum. Onun ise arkadaş çevresi çok geniş ve benden daha mutlu. Her yerde bu tarz insanlar daha mutlu oluyor, daha çok arkadaşı oluyor ama ince düşünceli insanlar daha mutsuz oluyor, arkadaş çevresi daha az oluyor. Neden böyle?

Neden kötü insanlar daha mutlu oluyor ve daha çok seviliyor?
Cevapla