Türkiye şu an Azerbaycan, Ermenistan, Kıbrıs, Yunanistan, Makedonya, Bulgaristan, Kosova, Lübnan, İsrail, Filistin ve Gürcistan'nın tüm topraklarını, Kuzey Irak ve Suriye'nin tamamını, Rusya'nın kontrol ettiği Kafkasya topraklarını, Kırım'ı, Mısır'ın Sina Yarım adası ve Mısır'ın başkenti Kahire içinde olacak şekilde Akdeniz'e ve Kızıldeniz'e olan sahil kıyısının 3/2'sini sınırları içerisinde bulundursaydı
Nasıl bir ülke olurduk?
Nasıl bir ülke olurduk?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
çinlileri sevmezdik, italya baklava satardı, afrika kumarane olurdu, kuzey değişmezdi
E Osmanlı sınırları bunlar
Zaten hepsi eskiden kontrol ettiğimiz sınırlar ama modern dünya da bu sınırlar olsa nasıl olurdu acaba
Osmanlı olurdu knk
Osmanlı dan ziyade ekonomik açıdan ve askeri güç açısından nasıl olurduk modern dünya da
Kanka modern dünyada iyi bir yerde olurduk ama biz İslam ülkeleri merhamet ettiğimiz sürece hep aynı tarihi tekerrür edecegiz
Evet doğru zaten Türklerin Müslüman olması çok büyük bir hata oldu Türkler Hristiyan olsa veya Tengride kalsa şu an çok daha güçlüydük Müslüman olmamız dünya kaderini değiştirdi
İslamiyet değil Türkleri asimile ettiler cumhuriyetten sonra
Türkleri kim asimile rtti asıl Cumhuriyetten sonra özümüze döndük Türklerin savaşçı yapısını İslam bozdu
Şu anda yeni nesil Avrupali çocuklar gibi dikkat etmeni öneririm
Burası artık modern dünya benim faslı Arap arkadaslarim bile Avrupali gibi giyinip öyle tavırlar sergiliyor Fas ta daha önce Orta Asya da ki Türk devletlerine de gittim onlarda aynı bizim gibi Azerbaycan gençleri bizim gençlerimiz gibi normal artık bu
Öyle değil kanka savaşçı ruhumuzu kaybettik
Yıkılırdık direk.
Niye
40 yıldır Pkk ile mücadele eden bir ülke olarak Yunan+Gürcü+Yahudi+Arap+Kürt+Rum+Ermedi+Burgar isyanına 1 yıl bile dayanamayız. Ayrıca kafkasya toprakları yazmışsın. Ruslara karşı atalarım nasıl savaştıysa aynı şekilde bir çerkes-abhaz melezi olarak kendi milletim de Türklere karşı savunurdu topraklarımızı. Tabii ben böyle boş beleş konularla ilgilenmem, orası ayrı.
Şu anki jeopolitik durumumuz dediğin seneryodan kat ve kat iyi.
O topraklara sahip olsak daha güçlü olabiliriz ama isyanlar konusunda haklısın ancak asimile edebilirsek veya bu ırklara soykırım veyahut göç ettirsek bence sorun kökten hal olur
Asimilasyon, göç, soykırım gibi durumları desteklemiyorum.
Osmanlının elinde olan yerlerin hiçbiri günümüzde 5 para etmiyor petrol şehirleri dışında. Onlar da elimizde olursa emin ol iç isyanlara kalmadan Abd, Rusya, İngiltere, Fransa, Çin gibi u
ülkeler bizi parçalardı.
Her türlü şu anki sınırlarımız iyi. Bağımsızlık isteyen milletler, emperyal kuvvetler gibi derdimiz yok. Az nüfus, daha az şehir=Daha gelişmiş altyapı, daha çok milli gelir.
İyi böyle.
Balkan toprakları Kıbrıs tan dan Turizm den para kazanırız emin ol ve Kıbrıs civarında petrol ve gaz var Azerbaycan ve Kafkasya da İsrail de Filistin'e Lübnan da Suriye de Kuzey Irak ta gaz petrol var Mısır toprakların da Turizm ve ticaret var ve emin ol aranı güçlü devletler ile iyi tut Orta Doğu hakimi oluruz
Osmanlının en büyük hatası merkeziyetçi bir politika yerine yayılmacı bir stratejiyi benimsemesiydi ve yıkıldı. Saydığın tüm ülkeler ekonomik olarak vasat. Kısaca sadece var sayım. Gerçeklik payı olsaydı emin ol bugün sınırlarımız bu şekilde olmazdı.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!