Uçak yapmasak, İHA siha yapmasak ama kişi başı milli gelirimiz üst düzey olsa refah icinde yaşasak başta da Chp. olsa olmaz miydi?

Kaana ihaya sihaya gereksiz diyenlere ithafen sorulmuş bir soru. Hayırlı olsun

Uçak yapmasak, İHA siha yapmasak ama kişi başı milli gelirimiz üst düzey olsa refah icinde yaşasak başta da Chp. olsa olmaz miydi?
Cevapla