Diyanet Yüksek Kurul Üyesi, "Torpille işe girmek hoş değil ama kazanç helal" demiş. Ne düşünüyorsunuz?

Diyanet Yüksek Kurul Üyesi, "Torpille işe girmek hoş değil ama kazanç helal" demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla