Bende kimseyi sevememe elektrik alamama sorunu var sanırım bu nasıl aşılır?

konuşuyorum biriyle diyelim cok süper muhabbet ikinci buluşma ani soğuma. Elektrik olmuyo sanki ben kimseyi sevmemeye gelmişim dünyaya. Illa bahane edecek bir şey buluyorum. Ya saçı sakalı bakımsızlığı ya acele etmesi çıkıyo birşeyler.

ya ne bilim insan biriyle buluşacak ikinci bulusmaya en azından bakımlı gelmez mi sakal trasini duzeltirsin falan yani bilmiyorum öyle işte. Mesela arkadas vasitasiyla biriyle tanistirildiniz acele tavırlar iyi biri diyosun hoop olabilecek mi bilmem ne geri cekiyosun kendini armut piş agzima düş istersen nikah günü de alalayım. bi sürü sebeb cikiyo nasil olacak bu isin sonu bilmiyorum 30 yaşına geldim daha da sevemem mi acaba etrafim hep öyle diyo

Güncellemeler
+1 yıl
Bi kitap falan yok mu illa psikolog mu çare
Bende kimseyi sevememe elektrik alamama sorunu var sanırım bu nasıl aşılır?
Cevapla