konuşuyorum biriyle diyelim cok süper muhabbet ikinci buluşma ani soğuma. Elektrik olmuyo sanki ben kimseyi sevmemeye gelmişim dünyaya. Illa bahane edecek bir şey buluyorum. Ya saçı sakalı bakımsızlığı ya acele etmesi çıkıyo birşeyler.
ya ne bilim insan biriyle buluşacak ikinci bulusmaya en azından bakımlı gelmez mi sakal trasini duzeltirsin falan yani bilmiyorum öyle işte. Mesela arkadas vasitasiyla biriyle tanistirildiniz acele tavırlar iyi biri diyosun hoop olabilecek mi bilmem ne geri cekiyosun kendini armut piş agzima düş istersen nikah günü de alalayım. bi sürü sebeb cikiyo nasil olacak bu isin sonu bilmiyorum 30 yaşına geldim daha da sevemem mi acaba etrafim hep öyle diyo
Güncellemeler
+1 yıl
Bi kitap falan yok mu illa psikolog mu çare
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yanında değilken onu düşüyorsan kurgulanan halay dünyan sana ait senin istediğin gibi farkında olmadan bunu yapar insanlar reelde karşılığı olmadığını fark edince soğur sonra.
Bilmiyorum ya bakıma gercekten önem veren insanım düşünürken de öyle hayalimde oluyo. Yani insan biraz buluşmalarda dikkat etmez mi sence? Sadece sorun bende mi
Yani biraz senden kaynaklı mükemmeliyetçi düşünüyorsun gibi insna vücudu asimetriktir. Biraz daha toleranslı ol
Birde yakışıklı olması değilde karakteri daha önemli olmalı 30 yaşında bir kadın için
Şöyle yakisiklilik degil bahsettgim duzeltmeye calistgim da oldu ama sonuc fora
Yakışıklı olmasin bakımlı olsun bi parfüm sakal traşı vs bunlara tilt oluyorum ya kac yaşına gelmiş insana ilk bulusmada sevgili olduk diyecek degilim ya tanismasi var konusmasi var baktin kafa uyuyo devam
Biraz daha esnek olmalısın yoksa yanlizligin çok uzun olur.
Alışkınım yalnizliga evlenmek de istiyorum elektrik isini halledebilsem
Bu katılıkla yanlış anlama ama trafo alsan içine o elektrik sorunu cozulmez
Demi haklısın. Karsima cikanlarda hic suc yok. Hep sorun ben de. Erkek diye pislik gibi dolansin ortalikta
Ya dolansın demiyorum ama kimse mükemmel değildir. Diyorum
Heralde biliyorum kimsenin mükemmel olmadığını. Insan kendini yetiştiremediyse ittirmeyle mi olacak. Akıl var fikir var
Ya ne diyim sende haklısın bir yerde ortak paydayi bulmaya çalış umarım mutlu olursun.
Umarım umarım içimin aldığı biri olur
😊😊😊
Bende böyleyim boş ver en iyisi bu gibi zatenn
Hic takmiyodum ama son günlerde fazla takmaya başladım. Böylesi iyi bence de.