Koskoca ülkenin gündeminin bir kedi olması rezalet değil mi?

Napalım öldürüldüyse kedi şikayet edin itiraz edin bitti gitti günlerdir o kediyi ve onu öldüreni görmekten gına geldi. O kadar çocuk öldürülüyor böyle tepki yok ne saçma sapan ülke ya.
Koskoca ülkenin gündeminin bir kedi olması rezalet değil mi?
Cevapla