Hayat hep böyle mi gidecek? Ben mi güçsüzüm yoksa hayat gerçekten bu kadar zevksiz ve zor mu ?

Kendime hep telkin ettiğim şey. Zehra aptal olma hiçbir şey iyi olmayacak. Şu zamana kadar bekledin dua ettin aptal gibi. Daha da kötü de olabilir. Bunlar iyi günlerim diyorum. Haklıyım değil mi... Hayat hep böyle berbat mı gidecek?

Hayat hep böyle mi gidecek? Ben mi güçsüzüm yoksa hayat gerçekten bu kadar zevksiz ve zor mu ?
Cevapla