Atatürk ün yakın arkadaşıydı lozanin maddelerini o hazırladı milleti vekili oldu ondan sonra millî eğitim bakanı oldu çok zeki bir adamdı Kemalist ler seviyor du ama Atatürk'ü kötülüyen bir kitap yazınca ona zır deli dediler ne düşünüyorsunuz?
Atatürk yakın arkadaşı olan Rıza Nur hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendisi Cumhurriyet kuruldugunda daha yüksek makamlar ve kazanclar istedi. Atatürk vermedi, Atatürkün ona verdiklerindende memnun degildi.
Yurtdisina cikti, orada Milli Mücadele kahramanlarini yerden yere vuran bir Kitap yazdi ve bunu 1970'den sonra yayinlacaksiniz dedi.
Kitabinda yazdigi iddialar tabiki sacmaliktan ibarettir, Atatürk ve diger kahramanlar ile kendi sahsi hesaplasmasidir.
Atatürk düsmani yobazlar icin bunun asilsiz iddialari ama altin gibidir iste. Eroin bagimlisi escinsellin kalemine düsecek kadar aciz duruma düstüler iste.
Hayat ve hatırladım adında kitabı vardı yayınlandığı için toplatildi. Bu kitabın toplantılmasi benim kafamı karıştırdı. Neyin öğrenilmesini istemiyorlar bilmiyorum ama yıllardır ülkece kandırılıyoruz. Kadir misiroglunun mekanı cennet olsun
Ya önünüze bakın iyi veya kötü hepsi geride kaldı, ölmüş gitmiş adamlar bir çok yalan var zaten halada devam ediyor bunları düşünmekten ilerisini düşünemiyoruz, kim ne yaptıysa menfaati için yapmıştır BİTTİ ülkenin başına kim gelmişse hepsi göz boyayıp menfaatini desteklemiştir diğer sözü geçenlerde istediğini elde edememiştir, hepsi para için hepsi saygın olmak için ama hiçbirisi vatan evladını korumak için değildir.
Bunu biliyoruz ama tv kanalında bile gerçeklerin konuşulmasına izin verilmiyor. İsrail'de neden onun heykeli var? Yunani denize döktük orada neden heykeli var? Mason müzesinde resminin ne işi var? 15 yasinda Amerikalı kiz çocuğuyla ne işi vardı? Bunlari sorgulayinca insanları kandırmalari zoruma gidiyor
Bende bunlara takılıp kalmıştım fakat ülke de doğru düzgün ahlaklı kariyer sahibi kalmayınca Türk bile kalmayınca artık bilmek bildirmeye çalışmak boş Türkiye cumhuriyeti oldu karma cumhuriyet soyumuza aldık misafirleri Kürt topluluğu var bir sabit duran hayallerini gerçekleştirmek isteyenler var gerçekten kürdistanı kuracaklar, kursunlar
yav. a yı rte ile karşılaştırınca arasında pek fark olmadığını görüyoruz, yine aynı çatışma geçmişten bu yana hep aynı konular, bari farklı konular olsun da farklı bakış açısına sahip olalım
Kürtlerin ne sorunu var aynı hak ve özgürlüğe sahipler. Bana kürt gelip de selahattini savunamaz. Benim şehitlerimin aldığı toprakta pkk savunamaz. Onun haricinde gayet bizim gibi yaşıyorlar
Onların gözünden bakmaya çalışıyorum, dersim veya zilan katliamı bir sürü çoluk çocuk katledildi evlerine girildi malları alındı, zaten asıl kin burada başlıyor yani iki tarafında anlayış göstermesi lazım bu konuda zaten gösterilseydi o anlayış böyle olmayacaktık 😏
Ve bizim gibi yaşadıklarını da düşünmüyorum çoğu çalışmak için batıya geliyor doğru düzgün yapıları yok, rte doğru düzgün destek bile vermiyor, ülkede tarım çeşitliliği oradadır değer bile görmüyorlar iki tarafta birbirlerini kışkırtırken sonlarını getiriyorlar fark etmeden edemeden
Fark etmezse Kurtce niye resmi dil olsun. Bakın Türkün ne olduğu belli ama Kurtlerde terorist destekleyenler de var onları ayırt edemeyiz. Kendisi desteklemese bile illa ki bi akrabası destekler ne oldukları belli olmadıkları için tehlikeliler