Depremi yaşayan bir arkadaşınızla o günü konuşmak; O'na iyi mi gelir, yoksa üzer mi?

Ben genelde o günü, o anı hatırlayacağını düşünerek konuşmaktan çekiniyorum. Çünkü, o anları hatırlatmanın O'nu üzecegini düşünüyorum. Gerçi, o anı hiçbir unutabiliceğini de düşünmüyorum. Bilmiyorum, belki de yanılıyorumdur...

Depremi yaşayan bir arkadaşınızla o günü konuşmak; Ona iyi mi gelir, yoksa üzer mi?
O'na iyi gelir
O'nu üzer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Depremi yaşayan bir arkadaşınızla o günü konuşmak; O'na iyi mi gelir, yoksa üzer mi?
Cevapla