Depremdeki o fotoğrafla kafamıza kazınan Mesut Hançer, "adaletin yerini bulacağına inanmıyorum" demiş. Ne düşünüyorsunuz?

Enkaz altındaki kızının elini tuttuğu an fotoğrafı paylaşılmıştı. O fotoğrafla tüm Türkiye kendisini tanıdı.. Derdi derdimiz oldu, hafızalarımızda kaldı.

Mesut Hançer, "Adaletin hiçbir zaman yerini bulacağına inanmıyorum. Bir yıl geçti ama zaman durdu. Bu acı geçmiyor." demiş. :(

Depremdeki o fotoğrafla kafamıza kazınan Mesut Hançer, adaletin yerini bulacağına inanmıyorum demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Depremdeki o fotoğrafla kafamıza kazınan Mesut Hançer, "adaletin yerini bulacağına inanmıyorum" demiş. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla