Antalya'nın Kumluca ilçesine kar yağmadı ama çocuklar için kar getirildi. Çocuklar yüksek kesimlerden kamyonlarla getirilen karda gönüllerince eğlendi. ☃️❄️
Sizin oralara kar yağdı mı, bu yıl gönlünüzce kartopu savaşı yaptınız mı? ⛷️❄️☃️🌨️

Antalya'nın Kumluca ilçesine kar yağmadı ama çocuklar için kar getirildi. Çocuklar yüksek kesimlerden kamyonlarla getirilen karda gönüllerince eğlendi. ☃️❄️
Sizin oralara kar yağdı mı, bu yıl gönlünüzce kartopu savaşı yaptınız mı? ⛷️❄️☃️🌨️

Gerçekten ya Allah sonumuzu hayır etsin yemin ediyorum dünyayı bitirdik ya yani şuna bak mevsiminde kar yağmıyor kar getiriyorlar çocuklar oynuyor önceden insan boyunda kar yağardı çok güzel yapmışlar sevinsin çocuklar
Cevap
33Cevap
Ankara da kar yok
Bir Adanalı olarak bu durumu gayet iyi anlayabiliyorum. Tabiri caizse kar görgüsüzüz 😄 dolu yağsa wow diyoruz 😄
Çocukları karla kaplı yüksek kesime , yere götürseydiniz daha mantıklı olurdu. Neyse herşeyi tersine yapam bir sistende şaşırmamak gerekiyor.
haha yok artık. erimemis mi gerçek degil bu bence. yapay zeka yapmış 🤣
Bizim buraya kar yağmıyor ama baya soğuğu geliyor
Antalyalıların çoğu doğulu kar görmek isteyen köyüne dönsün
Ulan karı getirene kadar çocukları kara görürsenize mk
Yükseklerde izi vardı ama hava bugün garip şekilde ısındı. Bu iyi değil elbette.
Bunu adana yapar hep rol çalmışlar hatta karsambaç yaparlar bici bici yaparlar
Işte gariplerim napsin az çok karın ne olduğunu bilicekler
Alanyada yaşıyorum ne kar ı. 1.5 saat dağlara seyahat etmek gerek dolu dolu bir kar görmek için oda yağdıktan sonra. 0 dan yağışına şahit olamıyoruz
Geçen sene İskenderun'a da böyle kar getirilmişti bir gün sonra deprem olmuştu
hakkari deki cocuklara da deniz goturun esitlik olsun
Zamanı mevsimi gelince her sene yağıyor daha yağmadığını hiç görmedim
Onlar için çok önemli bir konu ama bu kadar basit değil yani bence mantıklı
yağmadı bu sene çok azdı
Bizim burada diz boyu
Ulan harbi güzel kafalar oh mis gibi
Henüz yağmadı
bir kere yağdı sadece
Yağmadı iki yıl önce yağdı
Bizim buraya öyle böyle yağmadı
Yok ba biz karı görürsek şükür
Bilsem ben de giderdim 😄
Kar ne bilmiyoruz
hayır henüz kar yağmadı
Tepelerde duruyor daha gelmedi
yağdı çok şükür eski kar yok bunada şükür
Burada Antalya gibi.. Kar yagmur yok.😀
Çok güzel bir olay içim kıpır kıpır oldu
Ankara yok
Yazık
Yağdı evet
Sulu kar yagdi 1 kere
Yağdı yağıyor
Yağdıda eridi bile
Komedi..
Yokkk daha
Hayirr
Yağmadı
Sevinsin cocuklar
Bu sene yağmadı 😐
Yağmadı
Hersene olan wey
Adana'ya yagmaz
O kadar az yağdı ki…
Yağmadı
Hayır henüz yağmadı
Boş iş
Yokjk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?