Askeri hastanelerin son haberlerden sonra hala açılmayışı ne tür bir ihanettir?

Yaralı askerlerimizin hastanelerde ifşalanıp telegram grupları içinde paylaşılması ve bu konu hakkında hala bir atılım yapılmayışı sizin de canınızı sıkıyor mu? Son zamanlarda yakın tarih okurken Sur olaylarına denk geldim hastaneye yaralı giden askerlerin şehit olarak çıkma oranı beni dehşete düşürdü. Hain sadece silahla saldırmıyor. Durum buyken biz canımızı arkamıza bakmadan emanet ettiğimiz insanlara karşı böyle mi vefa gösteriyoruz? Toplumsal baskı diye bir şey var neden kimse sesini çıkartmıyor?
Askeri hastanelerin son haberlerden sonra hala açılmayışı ne tür bir ihanettir?
Askeri hastanelerin son haberlerden sonra hala açılmayışı ne tür bir ihanettir?
Cevapla