Yaralı askerlerimizin hastanelerde ifşalanıp telegram grupları içinde paylaşılması ve bu konu hakkında hala bir atılım yapılmayışı sizin de canınızı sıkıyor mu? Son zamanlarda yakın tarih okurken Sur olaylarına denk geldim hastaneye yaralı giden askerlerin şehit olarak çıkma oranı beni dehşete düşürdü. Hain sadece silahla saldırmıyor. Durum buyken biz canımızı arkamıza bakmadan emanet ettiğimiz insanlara karşı böyle mi vefa gösteriyoruz? Toplumsal baskı diye bir şey var neden kimse sesini çıkartmıyor?
Askeri hastanelerin son haberlerden sonra hala açılmayışı ne tür bir ihanettir?
Askeri hastanede sadece asker ve aileleri muayene olabildiği bir hastaneydi öyle farklı bir amacı yoktur senelerce halkın zorlamış olmasına sebep oldu bu o hastanelerde 2 sınıf görüldü
Sen hayatında askeri hastaneye gittin mi? TSK mensubu için EyvAllah ama aileleri 1. sınıf oluyordu sıradan vatandaş zaten nadir. He hepsinin kapatılması doğru değildi
Askerî hastane, silahlı kuvvetlerin sahip olduğu ve işlettiği bir hastanedir. Genellikle askerî personelin kullanımına mahsusturlar,
Genelkurmay Başkanlığı, 6318 sayılı "Askerlik Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun" ile tüm askeri hastanelerde, sivil kişilerin muayene ve tedavi kontenjanlarının, ayakta veya mevcut yatak miktarı içinde % 10'dan aşağı olmamak üzere değiştirildiğini bildirdi.10 Tem 2012
Sıradan vatandaş için 1000 tane hastane var. Ülkede zaten sınırlı sayıda olan askeri hastaneler için bir de aileleri mi sorun oluyordu sizler için bir nebze olsun o kadar ayrıcalıkları da dimi. Sesimizi milletvekililerinin ve ailelerinin diş implantlarından tutun estetik masraflarını bile biz öderken çıkarsak daha doğru olur.
Vallahi bunun için çok ses çıkardım ancak vatan haini ilan edemediğim kalmıştı sustum. Millet koyun olmak istiyorsa biz ne yapalım, ağızda bir laf başka adam mı var be ne bakacağız be bla bla bla. Hastanelerin olmasına karşı değilim TSK itibarı elbette artmalı.
Tek temennim Mustafa Kemal Atatürk'ün söylediği şu sözdür. Türkiye Cumhuriyeti ebediyen varlığını koruyacaktır. Umutsuz olmayınız umutlu günler yakındır
Sabır sınanıyor resmen benim tek tesellim Atatürk'ün çok öngörülü bir adam olup tahminlerinde bu zamana kadar yanılmayışı. "Türkiye Cumhuriyeti ilelebet yaşayacaktır."