Evlenen kadının eşinin soyadını alma zorunluluğu olan kanun 28 ocakta iptal edilecekmiş, ne düşünüyorsunuz?

Erkekler kapatılsın derken şaka yapmistk ama yavaştan cidden kapatiolar sanrm 😄😄
Eşinin soradini almak isteyen de alamayacak mı yani anlamadım bn bunu.
Kütüğe de bı yasa gelsin bnce hayatmda hc gtmedgm ve gtmeyecegm yere benim kütüğüm nie gecio buna da el atsın yetkililer
Evlenen kadının eşinin soyadını alma zorunluluğu olan kanun 28 ocakta iptal edilecekmiş, ne düşünüyorsunuz?
Evlenen kadının eşinin soyadını alma zorunluluğu olan kanun 28 ocakta iptal edilecekmiş, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla