Türkiye'de Bundan 30 Yıl Sonra Ateist Ve Deist Sayısı Müslüman Sayısını Geçecek Mi?

Bence geçmese bile gerçekten yaklaşacak. Z kuşağını gerçekten dinden soğuttular. Ben bile mesela kendimi artık müslüman olarak tanımlayamıyorum tam olarak ki benim gibi bir sürü kişi var. Üzücü ama birileri maalesef dini kullandığı için gerçekten insanlar soğudu artık kendilerinin uydurduğu dinden.

Güncellemeler
+1 yıl
Benim amacım din tartışmak değil burada. Sadece benim görüşüm bence 30 yıl sonra böyle bir senaryo olabilir
Türkiye'de Bundan 30 Yıl Sonra Ateist Ve Deist Sayısı Müslüman Sayısını Geçecek Mi?
Cevapla