Şeriatı isteyen insanların çoğunluğu neden islama aykırı davranışlar sergileyip şeriat gelsin diye bağırır?

Sosyal medya ve türkiyenin durumunu takip ederek türkiyede şeriat isteyen kesmin %70 şeriat gelse ilk ceza göreceklerden. Şeriat gelsin diyip ne namaz kılar nede gözünü haramdan sakınır. Böyle koşullarda şeriat gelmesini isteyen insanlar kendilerini buna hazır hissediyor mu veya neye dayanarak şeriat gelsin diyor.
Şeriatı isteyen insanların çoğunluğu neden islama aykırı davranışlar sergileyip şeriat gelsin diye bağırır?
Cevapla