Bugün 16 Ocak Dünya Hiçbir Şey günüymüş, bugün benim günüm diyenler kimler? :))

Bugün 16 Ocak Dünya Hiçbir Şey günüymüş, bugün benim günüm diyenler kimler? :))

Ben bu günün varlığını bile bilmiyordum ama güzel bir günmüş.. ben de çünkü bu sıralar hiç bir şey yapmıyorum maalesef.. o halde günümüz kutlu olsun!
Cevap
47Cevap
İşte olmasam veriyor olurdum gadası
Harbiden de hiçbir şey yapasi gelmiyor insanın, bakalım akşama doğru bu his geçer umarım üstümden djdj
Bir hiçim. Günüm kutlu olsun diyemiyorum. Hiçken nasıl benim günüm olabilir. Hiç olduğum için günün hakkını da veremiyorum.
Ne fıttırı vırtık şeyler çıkardılar ya dünya hiç bir şey günüymüş
Ben efendim ben hala çalışıyorum hakkım nerde where is the adalet haha
Elendim
Keşke benim de günüm olabilseydi, yerime de hakkını verin
Bugün hakkını vermedim
Benim için dolu dolu bir gündü
Aksine hergün evde pinekleyen ben bugün deli gibi gezdim 😅
bende bugün çok şey yaptım keşke bilseydim :D :D
regliyim sıcak su torbam kahvem ve yatağım hakkını verdiğimizi düşünüyoruz
sadece bugün değil diğer 364 gün de bana hiçbir şey yapmama günü
Şu an hiçbir şey yapmayarak bu günü kutluyorum. :D
Bak bu konunun sonuna kadar hakkını veririm lütfen 😂
Bu kadar önemli bir günde ise geldim kutlama şansım olmadi
Bugün mutlaka bir şey yapmalıyım. Sürünün parçası olamam :D
şu an hiçbir şeyim olmayan birine yazıyorum. demekki veriyorum :)
Sonunda özel olmayan bir gün kalmış 🤭 bu gün hepsinden iyi o zaman ✌️
30’dan sonra en sevmediğim ay 13 gün sonra yaşlanıyorum Matem ay’ı benim için🤦♂️
etkisi bugün devam etmez umarım , boş bi gündü
Veriyorum böyle bir gün oldugunu yeni duydum şaka yapmıyorsun dimi
Öyle oluyor mu? İyi bari herkes bir güne anlam yüklesin yarın ne günü acaba?
Veremiyorum maalesef😂
Hicbirsey yapasim gelmio sadece bugun digil ama
Saçma sapan günler icat etmeyin ya.
Benim her günüm "hiç bir şey günü" zaten
En güzel gün kimseye hediye alınmıyacak😁😁😁
Ziyadesiyle hiçbir şey yapmadım dermişim
Dünya hiçbir şey gününüz kutlu olsun ;)
Bugün 17 Ocak, onun doğum günü
evet hiçbir şey yapmıyorum
Tonla iş yaptım 🥲 bilsem yatardım
veriyorum.. bu günü her gün yaşıyorum
Oylemiymis cidden aghah
Her gun oyle benim icin yaa
Elimden geldiğince her gün
Hiç bir şey yapmadım bugün bence sayılır.
Veremiyorum. Siicmak zorunda kaldım
Hiçbirşeyde birşeydir
Bende diyorum neden hiçbir sey yapasım yok😄
Saçma bir gün. Ne anlama geldiği anlaşılmıyor.
Çok yoğunum valla.
😅
Bugün çok yoğunum benim günüm değil
Hakkını verelim o zaman.
En özel günlerden biri o zaman 😃
hakkını vermeyi çok isterdim
Hiç bir şey 🙄
O nasıl bir şey 🤔
Dünya b. kunu çıkarmayın günü ne zaman acaba
Hakketen öyle sjsjs
Bugün benim doğum günüm
Hiçbişey yapmayarak hakkını veriyorum
Bugün zıçma günü olsun
Şu günde kpek gibi çalışan ben
İşteyiz
evet
Verdim gibi hamama gittim sadece
Hayır
öyle bir gün yok
Aşırı yoğundum
Tam tersi bugün baya yoğundu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?