Güncellemeler
+1 yıl
Kızım işte var bir hayalimiz😅😅😅 sana şu kadarını net söylüyorum eğer biz böyle bir haritaya sahip olsaydık eğer sosyal anlamda daha iyi olabilirdik ne bileyim sadece o denizlere sahip olmak bile oradaki doğal gaz kaynakları falan üf özellikle Hazar Denizi’ndeki doğal gaz acayip kaliteli ve yüksek Azerbaycan ekonomisinin %50’den fazla fazlası oradaki doğalgaz’la dönüyo 😅😅
Güncellemeler
+1 yıl
Doğudaki bazı iller yerine Balkanlar‘a doğru biraz daha haritamız uzarsa sizde daha iyi olmaz mıydı? Tabi Azerbaycan’a doğru da küçük bir yol fena olmaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Vay cidden çok mükemmel olurdu ya şu doğudan bir kurtulabilsek daha sonrasında Avrupa'yı biraz kaysa falan cidden harika olurdu Bir de sınır olarak da güzel bir deniz kenarı falan severim �talya
Aşırı iyi olurdu
Ne saçmalıyorsun
Saçmalık değil sadece ideal bir Türkiye haritası😅 birazcık dikkat ettiysen Hazar Denizi’nde açılan yol diğer taraftan Ege Bölgesi’nde tek hakimiyet Karadeniz bölgesinin %50 sine sahip olma.
Bölgedeki Arap ülkeleri ile bağı koparılmış oluyor, İsrail gibi bir tehlike ortadan kalkıyor toprak açısından, Adriyatik Denizi’nde söz sahibi oluyorsun Akdeniz ve iyon Denizi’nde söz sahibi oluyorsun yüksek oranda
Avrupa gibi ülkelere direk komşu oluyorsun ve bölgedeki en büyük en güçlü ülkede sen oluyorsun hem Türk devletleri ile kara bağlantın oluyor ayrıca Hazar denizine de bağlantın oluyor.
Tabi böyle bir şey olsa büyük ihtimalle üçüncü Dünya Savaşı falan çıkar diye düşünüyorum Djjdfkkf
Sen yinede çok yorma kendini😂
Yanlış yere yazdın fkkgkf
Harbiden yanlış yere yazmışım neyse sen oradan oku buradan cevapla🤣🤣🤣
Burdan yaz fkkvf
Ya kızım işte oradan oku buradan cevap ver sonra ben sana tekrardan bir cevap vereceğim zaten🤣
İşin Özü şu terör olaylarından otomatik olarak kurtuluyorsun Azerbaycan’a ulaşıyorsun Hazar Denizi’ndeki balıklardan deniz ürünlerinden faydalanıyorsun ayrıca Azerbaycan gibi bir ülkenin mesela %50’den fazla geliri doğal gaz denizdeki bizim de orada bir payımız olurdu daha sonrasında ion denizi Akdeniz Ege Karadeniz daha çok söz hakkımız olacak oralarda çıkarılacak doğal gazlar deniz mahsulleri her şey müthiş olurdu yani Avrupa ile dipdibesin daha çok ticari anlaşma Rusya ile daha çok ticari anlaşma var ya ortamın abisi biz olurduk
Kürtleri kovcan mı knk
Vallahi elin İsviçrelisi Norveçlisi gelsin asimile etsin. Bir de Kürtlerin zaten asıl memleketi Türkiye değil yani Suudi Arabistan’da İran’dan Irak’tan gelmeler yoğunluk oldukları bölgeler oralar yani gitsinler Irak’ta İran’da bağımsız bir ülke kurabiliyorlarsa kursunlar. Bak hatta sana şu fikirle geliyorum musul kerkük’te bağımsız bir Türk devleti Irak falan da orada bir tane de bağımsız Kürt devleti bütün Kürtler gitsin toplansın oraya🤣
Neyse engel listeme oj geldin
Yav ne yapıyorsan yap umrumda mı