o hapisteyken onun isim hakkıyla şube açabiliyorlar mı? şaşırdım

o hapisteyken onun isim hakkıyla şube açabiliyorlar mı? şaşırdım

Ne dilan polatmış ya bizim millet işsiz gibi taktım mı takıyor. Sanki hayatta başka dertler yok. Kaç tane şehit verdik hepsinin karısı hamileydi. Bebekleri babasız kaldı. Bir kere bile şehitlerimiz çocuğunu göremeden gitti. Depremler oldu neler oldu. Bunların derdi dilan polat. Bir kere şunu ne doğru düzgün duydum ne takip ettim. Boş boş gereksiz işler.
Dilan Polat filan piyon zaten, asıl patronları perde arkasında, bunları sadece milletin gazını almak için öne attılar, yakında serbest bırakırlar, o kadar karanlık işi hallettiler, odullendirirler.
Cevap
34Cevap
yöneten başkasıdır
Bizim milletimize silken yaraniyor hala daha merkezleri insan kaynıyor adalet sistemine girmiyorum bile adalet yok ülkede ama insanımız da m#l hala daha para kazandırıyor bu h#rsizlara
Para nerden geliyor
Dilan ve kocası yakında çıkacak zaten alıştırma yapıyorlar.
Sözde Dilan felç geçirdi
Kocası da sözde intihar etmiş
Çıkartmak için millete alıştırma yapıyorlar.
Yakında çıkarlar bu ülke feto borsası gördü bunlar mı kalacak içerde
Hapiste bilerek duruyor ortalık karışmasın diye salcaklar zaten onları seçimden sonra izleyin bak şimdi salıp oy kaybetmek istemiyolar
Kayyum yönetiyor diye daha çok güven vermiş insanlara. Garip bir milletiz. Devlet hastanesi sanıyorlar herhalde😃
Vekalet vermiştir. Kara para olmadığını olsaydı onlar içerideyken işlerin duracağını göstermeye çalışıyorlar.
Bu işin piyonu kendisiydi, sahibi değil. Sahipleri kaldıkları yerden devam.
kesinlikle aynı düşünüyoruz
Şirketi hala faal içerisinde ve şirketin başında kayyum var. Rahatça açabilir
hapisteyken bile enayileri tırtıklıyacak demek ki :d
Bunu ilk defa duydum.
Dilan Polat adına başka kişiler açıyor olabilirler.
Merhabalar! Hapiste olduğu fikrine nereden kapıldınız? Her duyduğunuza inanmayın, bu kadar. :D
mafya babası cezaevinde ama dışarda yasadışı faaliyetleri nasıl yürüyorsa aynı şekil
franchasing verdi ise eğer açılır. ama bildiğim yeni müşteri almaları yasakdı.
En fazla ismi yaşar artık
O enginiyle içerde çürüyecek
Yarın biri çıkar kurşun yağdırır o mekanlara olmadı kundaklanır çıtır çıtır yakarlar.
Ben anlamadım bu işi trendyolda falan kremleri de satılıyor.
Bildiğim kadarıyla bir çok kapanmayan yer satılmış ve haliyle bilindik bir ismi değişmeler aynen devam başka patronla
Burası Türkiye şaşırmayacan :D
Kayyum yönetiyor şirketlerini
Kayyum içini bosaltiyor olabilir
Onun adına başkaları açıyir olabilir
Kayyum atandı şekerim
Kayyum atandı şimdi aynısın devlet yapıyor 🤣
devlet kontrolündedir
Ahaha hapiste olduğuna inanan var mı
Daha bir kaç fenomen var onlar işletiyor.
Atanan kayyumdan franchise vermiştir
Cambaza bak..
Jgxj komik yani ulke defolu
Kayyum atandı çünkü şirkete
Ankara 'daki de duruyor daha tabela
İsim hakkını almışlardır.
Yakında kendisini de salarlarsa şaşırmam
Yakında serbest kalacak.
para varsa her şey mümkündür
Devlet uyuyor..
Önce düzgün konuşmasını öğren salyalarını akıtma. Ben devlete kötü bir yorum yapmadım sadece devletin uyuduğunu yani farkında olmadığını söyledim. Beni ne kadar tanıyorsun da icraatim var mı yok mu yorum yapıyorsun? Herkesi kendin gibi boş teneke sanma sadece sesin var.
Troll😂
Kayyum atadılar ya kuzu.
Adina açabilir
ilginç
Şu fare suratlı karıyı paylaşıp durmayın
İsim hakkıdır
Kayyum açıyor
Ya o değilde hala gidenler var mı cidden
İlginç
Parayla her şey olur
Ne bilim
Saka gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?