Sosyal medyada paylaşılan bir fotoğraf sosyal medyanın gündemine oturdu. 2 bin 400 lira olan vale ücretinin paylaşıldığı fotoğrafa, "Bir tarafta valeye 2400 TL verenler. Bir tarafta biz." notu düşüldü.
Vale ücreti 2 bin 400 lira ile sosyal medyada gündem oldu! Sizce böyle bir ücreti hak ediyorlar mı?
Şaka olmalı herhalde diye düşünüp bakayım dedim de ciddi ciddi varmış bu.. Hangi mekanda veya otelde falan acaba?
Ülkede araba kullanmak da dert. Arabayı aldık hadi bir ton kafadan masrafı çıkıyor. Gidip bir yere park edeyim diyorsun her yer İspark olmuş. Saati 52 TL'den başlıyor İstanbul'da :D Daha geçen gün 134 TL İspark borcum çıktı. Komedi.
Yoldur, köprüdür falan saymıyorum..
Valenin alıp park edip durması için istedikleri ücrete bak :D
Fakir insanlar böyle şeyleri konuşmayı çok seviyor. Zaten zengin biri bahşiş olarak bile 100 dolar verse 3000 civarı yapıyor. Sen daha az yazsan da adam onu verir yani. Adamın lüks aracı var bu para koymaz.
Valeyi bırakın bence milletvekili maaşı? Memur maaşı? Ve emekliye düşen maaşı ya da asgarî ücret ile zar zor geçinmeye çalışan insanlari bence konuşalım 😒