tarih de bunu hep gösterdi, bilime değer veren araştıran ülkeler gelecek de farklı gezegenlere adım atan ülkeler olacak bizim ülkemiz olmayacak o kesin :)
coğrafyadan çok insanlar bu kaderi belirliyor kardeşim tamam coğrafya da biz yaşıyoruz ama ülkemiz çeyrek asırdır bilimden uzak kaldı, saçma sapan şeyler ile uğraştık bugün bile biz internet sorununu çözemezken adamlar mars da su aramaya başladı burada önemli olan bilimdir, tarihde bile bu acı gerçek ortada Bilime, değer veren toplumlar her zaman Dünya gezegenin de doğa ile mücadele ederken başarılı olmuştur Bilimden uzak eğitimi zayıf ülkeler Doğa karşısında çaresiz kalmıştır
sadece kendi ülkemiz için demiyorum hangi ülke olursa olsun müslüman veya olmayan Bilime uzak Eğitimsiz ülkeler her zaman kendi gezegenin de sürünecektir
Kardeşim gitti diyelim Nsıl geri dönecek? Gitmesi bile bilmem kaç milyon ışık yılı sürüyor. Nasıl nefes alacak vs. Hadi araç gereç vs o kadar yola nasıl yani taşınacak? Yakıt? Bitmeyecek mi bu meret? Ben çok zor olduğunu düşünüyorum. Elon musk Bi açıklamasında gidecek adaylar asla geri dönemez ölümü göze almamışlar demişti..
dostum ben henüz erken olduğunu düşünüyorum ama insanlık eninde sonunda oraya gidecek belki biz göremeyiz ama teknoloji her şeye kadirdir. bilim teknoloji sayesinde olur bu kadar dar görüşlü olma imkansız olan her zaman bilime değer vermeyen toplumlar için geçerlidir. bilime her zaman inanmalısın.
Ben bilime teknolojiye inanıyorum değer de veriyorum aksini nereden çıkardın? Sadece hayal geliyor imkansız gelmiyor. Yani kimse uğraşmaz diye düşünüyorum.
Bilim Tarih boyunca riskler ve fedakarlıklar ile ilerlemiştir. elbet de yüzyıllar boyunca bu ilerlemeler de hatalar riskler olacak bunların deneyimleri ve teknoloji ile birlikte gelişen uzay roketleri gemileri sayesinde insanlar sadece marsa değil farklı gezegenlere de gidecek
Aya insan gittiğine inanıyor musun cidden? 🤣 Nsanın sahte bir sürü videosu çıktı haberin yok galiba? Hepsi sahne set içinde çekilen videolar. Hepsi uydurmaca.
ha tamam ben kimle tartışıyorum ya sende düz dünyacılardansın herhalde ya da saçma komplo teorilerine inanan hayal perestlerdensin bırak da yazma sen :)
🤣 🤣 🤣 Lan niye zoruna gidiyor? İki dakika tartışmaya gelemiyorsun. Düz dünya falan bilmem ben ilgilenmiyorum. Söylediğim gerçek nasa yalan söylüyor kardeş. Araştır anlarsın diyeceğim ama sanmıyorum sen bildiğine inan.
bak abicim eskiden bilgiye ulaşmak zor ama doğru bilgiye ulaşmak kolaydı şimdi bilgiye ulaşmak saniyeleri içinde gerçekleşirken doğru bilgiye ulaşmak samanlık da iğne aramaya benzedi internet de sen her şeye inanırsan yakında kafanı toprağın altına gömen ve saklandıklarını sanan deve kuşlarından bir farkın kalmayacak hadi bida yazma da vakti harcamayınız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Gerek yok yani yasam yokki onun yerine olması ihtimal olan gezegenler yıldızlar var
gerek yok derken :D neden olmasın elin ülkesi yıllardır araştırma halinde bizim ülkemiz gibi uzaktan izleyip imkansız ya demiyor
tarih de bunu hep gösterdi, bilime değer veren araştıran ülkeler gelecek de farklı gezegenlere adım atan ülkeler olacak bizim ülkemiz olmayacak o kesin :)
Keşke dostum bak bende anormal uzay meraklısıyım ama coğrafya kaderdir...
coğrafyadan çok insanlar bu kaderi belirliyor kardeşim tamam coğrafya da biz yaşıyoruz ama ülkemiz çeyrek asırdır bilimden uzak kaldı, saçma sapan şeyler ile uğraştık bugün bile biz internet sorununu çözemezken adamlar mars da su aramaya başladı burada önemli olan bilimdir, tarihde bile bu acı gerçek ortada Bilime, değer veren toplumlar her zaman Dünya gezegenin de doğa ile mücadele ederken başarılı olmuştur Bilimden uzak eğitimi zayıf ülkeler Doğa karşısında çaresiz kalmıştır
sadece kendi ülkemiz için demiyorum hangi ülke olursa olsun müslüman veya olmayan Bilime uzak Eğitimsiz ülkeler her zaman kendi gezegenin de sürünecektir
Hiç bir ülke gönderemez. İmkansız..
imkansız değil henüz erken, belki gelecek de bu mümkün i
Kardeşim gitti diyelim Nsıl geri dönecek? Gitmesi bile bilmem kaç milyon ışık yılı sürüyor. Nasıl nefes alacak vs. Hadi araç gereç vs o kadar yola nasıl yani taşınacak? Yakıt? Bitmeyecek mi bu meret? Ben çok zor olduğunu düşünüyorum. Elon musk Bi açıklamasında gidecek adaylar asla geri dönemez ölümü göze almamışlar demişti..
Ölümü göze almalılar demişti.
dostum ben henüz erken olduğunu düşünüyorum ama insanlık eninde sonunda oraya gidecek belki biz göremeyiz ama teknoloji her şeye kadirdir. bilim teknoloji sayesinde olur bu kadar dar görüşlü olma imkansız olan her zaman bilime değer vermeyen toplumlar için geçerlidir. bilime her zaman inanmalısın.
Ben bilime teknolojiye inanıyorum değer de veriyorum aksini nereden çıkardın? Sadece hayal geliyor imkansız gelmiyor. Yani kimse uğraşmaz diye düşünüyorum.
Bilim Tarih boyunca riskler ve fedakarlıklar ile ilerlemiştir. elbet de yüzyıllar boyunca bu ilerlemeler de hatalar riskler olacak bunların deneyimleri ve teknoloji ile birlikte gelişen uzay roketleri gemileri sayesinde insanlar sadece marsa değil farklı gezegenlere de gidecek
Gidilse iyi olur dünya sıkıcı artık ama biz göremeyiz..
500 yıl önce Aya insan gönderilecek dediğin de imkansız deniliyordu demi,
Biz göremeyiz o kesin :D ama şuna emin ol bizim ülkemiz hiç bir zaman marsa insan gönderen ülkeler de ilk olamaz
Aya insan gittiğine inanıyor musun cidden? 🤣 Nsanın sahte bir sürü videosu çıktı haberin yok galiba? Hepsi sahne set içinde çekilen videolar. Hepsi uydurmaca.
Biz sıralamayı bırak liste de olamayız.
ha tamam ben kimle tartışıyorum ya sende düz dünyacılardansın herhalde ya da saçma komplo teorilerine inanan hayal perestlerdensin bırak da yazma sen :)
🤣 🤣 🤣 Lan niye zoruna gidiyor? İki dakika tartışmaya gelemiyorsun. Düz dünya falan bilmem ben ilgilenmiyorum. Söylediğim gerçek nasa yalan söylüyor kardeş. Araştır anlarsın diyeceğim ama sanmıyorum sen bildiğine inan.
İyi Bakalım sen öyle inanmaya devam et :D
Radyasyon?
https://youtu.be/OKr0n7vE89A?si=uBAVF3YuMsmLt3br
İsterseniz yorum yazmayın ya hiç sizin gibileri ile vakit kaybetmek istemiyorum
Zoruna gelince böyle sıkılırsın tabi. Hayallerinle seni baş başa bırakıyorum..
cidden vakit kaybısın ya? internet de yüzbinlerce komplo teorisi video var bari vaktimi boşa harcama
başka yorum yazma aksi halde görüşünü kaldıracağım
He doğru senin söylediklerin doğru, o adamların komplo teoristlerin ki yanlış. 🤣🤣
bak abicim eskiden bilgiye ulaşmak zor ama doğru bilgiye ulaşmak kolaydı şimdi bilgiye ulaşmak saniyeleri içinde gerçekleşirken doğru bilgiye ulaşmak samanlık da iğne aramaya benzedi internet de sen her şeye inanırsan yakında kafanı toprağın altına gömen ve saklandıklarını sanan deve kuşlarından bir farkın kalmayacak hadi bida yazma da vakti harcamayınız
Marsta yaşam hayalleri zalimlerin
abd veya çin
İngiltere, Fransa, Almanya, Rusya, Hatta Hindistan
Japonya
Çin İsrail İngiltere
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!