Allahsız, ateyiz Japonya'da 7.6 büyüklüğünde deprem oldu, bir kişi öldü. Bu durumu müslümanlar mı açıklamalı, ateistler mi?

Haber linki.

Depremde bazı konutların çöktüğü ve enkaz altında kalanların olduğu biliniyor. Japonya Kabine Genel Sekreteri Yoshimasa Hayashi basına yaptığı açıklamada enkaz altında en az altı kişinin olduğunu söyledi.
Japon devlet televizyonu NTV de Shika kentinde bir kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu.
Yerel saatle 16:00'da meydana gelen depremin ardından büyüklüğü 3 ila 6,1 arasında değişen 60 kadar artçı sarsıntı yaşandı.

Allahsız, ateyiz Japonyada 7.6 büyüklüğünde deprem oldu, bir kişi öldü. Bu durumu müslümanlar mı açıklamalı, ateistler mi?

Haber linki

Güncellemeler
+1 yıl
Çok güzel cevaplar geldi ve eig seçmekte zorlandım. Herkese teşekkür ederim.
Allahsız, ateyiz Japonya'da 7.6 büyüklüğünde deprem oldu, bir kişi öldü. Bu durumu müslümanlar mı açıklamalı, ateistler mi?
Cevapla