Adana yine bildiğimiz gibi :) Seyhan ilçesindeki İstasyon Meydanı'na konulan "2025" yazısı herkesin dikkatini çekti 🌲 Siz hangi yılda olmak isterdiniz?

Adana yine bildiğimiz gibi :) Seyhan ilçesindeki İstasyon Meydanı'na konulan "2025" yazısı herkesin dikkatini çekti 🌲 Siz hangi yılda olmak isterdiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Ben 3123 yılında olmak isterdim tabi ki de. 31. yüz yıl yani.. çünkü sevdiğim marvel evrenin de olan kang karakteri de gelecekten geliyordu
Bu Adana neden her yıl bi dikkatleri üzerine çekme çabasında oluyor. Hadi ilk seferde güldük eğlendik ama her yıl her yıl da aaa
Adanaya uygulamak istediğim tarife.
O sırada Adana’da olan ben;
Doğduğum yer seyhan ama Çukurova’da yaşıyorum
Bende Çukurova
Yok artı-
Evet öyle
Adana yine bildiğimiz gibi 😄 seviyorum memleketimi ya
Bende kızlarını seviyorum
Buldun mu peki
2 tane olmuştu ikiside mükemmeldi adanayı tek geçiyorum o yüzden
Hmm iyiymiş
Senlede tanışmak isterdim 🙄
Geçen yılbaşında da 2024'e girmiştik, bir yıl önden gidiyoruz haksjaksj
babamın bir beden büyük alalım seneye de giyersin dediği elbise
Nedense aklima annemin bedenime göre kazakları büyük alıp seneye de giyersin kızım lafı geldi
Bu iş doğum günü hesaplamaya döndü. Biri bitti birinden gün aldı mevzusu herhal
Bende 2025te olmak isterdim
Adanalılar iyiymiş jgjk
2000. Milenyumu göremedim içim de kaldı. Bir sonraki milenyumu göremeyeceğim. 2000 Aralık doğumluyum. Bu yüzden bu yılbaşı ben 2000'e gireceğim kendime milenyum partisi yapıcam. Şarkılar hep 99'da çıkan şarkılar olucak. O dönemin yılbaşı programlarını seyredicem. Pankarta hoş geldin 2000 yazıcam. Kafayı mı yedin diyorsanız evet yedim.😂 3000 yılını göremeyeceğim bu yüzden 3000 yılını kutlamak abes olur zaten
Adana 2025'de ise biz 2030'a giriyoruz demektir. Ben önce adana'ya bakarım...
Adanalı olmak ayrıcalıktır diye boşuna demiyoruz 😀 farklı değilsen Adanalı değilsindir 😀
çok yoruldum ölmek istediğim günde olmak isterim
azdıkça kuduran madem bu kadar çok, 2020 herkes için devam etsin isterdim.
3131 isterdim hem yaşım hem de yaşadığım il
2019 a gonderin beni seri
2053 de olmak isterdim RTE ne diyor 2053 de her şey çok daha iyi olacak diyor o bakımdan yani😂😂😂
Adana ve adanılılar kadar mal bir topluluk yok haritadan silinmeli kendilerini bi bok sanıyorlar
Acınmi var
Acinmi var
Ben 2020 yılına geri dönmek isterdim
Abla ne işin var o yılda kurban olayım 😅
@Semih6934 çünkü o yılda yüreği güzel bir adamla tanışmıstım tasaduf eseri ve aşık olmuştum çok güzel ve seviyeli bir ilişkimiz olmuştu 1.5 yıl sürdü hayat şartları yüzünden ayrılmak zorunda kaldık o yıla tekrar geri dönüp onu yeniden tanıyıp doya doya yaşamak isterdim oyuzden semihim 2020 yılı hayatımın en güzel yılı onunla geçirdiğim zamanlarise hayatımın en güzel karesiydi 🙋😊
Abla valla yorumuna ne güzel demiştim ama sonunda üzüldüm 😥 Allah en hayırlısını nasip etsin 🤲 Şaka bir yana 2020 yılında ben de çok kötü günlerden geçtim, ölmeden atlattığım için biraz severim aslında, ama 2021 sağ gösterip sol vuran bir yıl oldu. Dayımı o yılın sonunda kaybetmiştik 😥 Yeni yıllarımız eskilerini aratmasın güzel ablam 😊
Ayyy Adana'm yine mükemmel 💕
Güzel ülkemin, güzel şehri yine şaşırtmıyor
Sizinle aynı yıla giricegimizi mi sandınızz
Aynen:)
Adana yine yaptı yapacağını 🙈 Adana farkı 😂😂
Bende 2000 yılına dönmek isterim.
Her zaman 1 adım öndeyiz
Ben de 2013 e girmek istiyorum hshsjsjsksk
2015 olsun çok isterdim
15 yıl geri gitmek isterdim
2000 li yıllara geri gitsek...
Adana yine şaşırtmadı 😁
Hızlı giriş yapmışlar
Dünyaya rezil ediyorlar ülkeyi
Adana acıyı fazla kaçırmış
2040 falan olsak güzel olcak
Memleketim ya yine şaşırtmadı 😂😂
Bende adanadayımda hangi yildayim kayboldum🤣🤣
gelecek yılda kullanmak için yapmışlar
Niue biz 2024 e girmicek miuzi
Bende alayım oradan bir 2999 yılını. 😄
Şey 2000 yılına dönsem doğmasam
Ben 2023 te kalıyorum
Bunlar çok garipler qwlkejwql
Benim için hiç fark etmez
2015 ten yeniden baslayabilir miyiz jdbdjd
2011 senesinfe olmak isterdim güzel yıldı
Adanali olmak farklıdır 😂
Ben direkt 2026 jdjjdkd
Süprizlerle dolu Adana :D
Adana kendini özel sanıyor Allahn krolari
Adana şaşırtmıyor yine bildiğimiz gibi
Adana Türkiye’nin Ohiosu resmen mskshskdd
Adana sen hayırdır
Adanlilar ses verin hala malum kişi yaşıyor mu
Adanalilar
hızlı gitmişler
Çakma Japonya
2028
Vay be…
😂😂😂 10 yıl geriye
2010