tek düşündüğüm, yaptığın hataları toprağın altındaki sevdiklerin bile çekiyor..

tek düşündüğüm, yaptığın hataları toprağın altındaki sevdiklerin bile çekiyor..

Aslında yaptıkları hatayı toprağın altındakiler çekmiyor, yani bu hatayı (hata veya suç) yapanlar evet suçlu.
Ama bu suçtam nemalanmak isteyip mezar kazanlar da içeriden çıkmamalı.
Yani mezar kazacak kadar gözü dönmüşlerin suçu polatlardan daha az değil nazarımda.
Velhasıl, vah gidene...
Diriye saygı kalmadı zaten, ama ölene de yok.
Mezarlık kenarından geçerken müziği kapatıp, fatiha okuyan (arabanın içinde bile olsa) bir nesilden gelen biri olarak,
Üzüldüm, gerçekten çok üzüldüm.
Ahir zaman gibi bir zaman dilimdeyiz sanırım, insan görünümlüler arttı ya da çekinmiyorlar açık açık ortadalar her haltı üst seviyeye çıkartıyorlar şimdi eğlene dursunlar bakalım bu haberin başka açıklaması olmaz. Bu tarz tiplerin temizlenmesi şart.
Bizim buralarda defineciler türbeleri kazıyor , gerçekten insanlar neden böyle yapıyorlar anlamıyorum , hani para olsa bile o para helal değil ki , bir yerlerinden çıkar yararını görmezler , günah vallahi
para için her şeyi yapanlar onu da neden yapmasın demiş olmalılar. inancınıza rağmen toprağın altında yaşanıyor gibi yorumlamanıza şaşırmadım. mezar sayesinde mağdur insan da ilan ederler bu hafta.
Cevap
32Cevap
Diyecek söz yok. bunlar insan bile değil
Gazze'de insanlar aç ve susuz olduğu halde tek bir hırsızlık yağma olayı olmuyor ama bizim içimizi Türk vatandaşlığı almış yaratıklarla doldurmuşlar yıllardır
fotoğraf paintde yapılmış :D dilan polatın mezar alıp içine para yığacak parası yoktu gitti kendi annesinin mezarına gömdü dimi :D umarım gerçek değildir
Ölüleri bile rahat bırakmıyorlar. "Ölelim de huzur bulalım artık" diyoruz ama görünen o ki bu da zor. Ar damarı çatlamış insanlığın.. Dünyanın çivisi çıkmış adeta.
Sizin iş çok zor ya gündeminiz bile pirim pr rant bazen üzülüyorum tr halkına. Dp nin annesinin bulunduğu yerde kamera yokmuş yani vay be ilginç
Tamam nefret ediyorum Dilan gibilerden de bu kadarı da alçaklık. Kendi analarının a*nda para bulsa açıp bakacak şeref yoksunu haysiyetsiz k**pler
Dilan Polat'ı zerre sevmem de açıklamana katılmıyorum. Hırsızlık hırsızın suçu. Dilan'ın konuyla ilgili yok.
Hırsızlar para için her haltı yiyiyor. Böylelerini yakalayıp kazığa oturtmak lazım. Bari befat edenlere saygınız olsun yahu
Allah evladın da hayırlısını versin diyesim geldi. İnsanlarda ne Allah korkusu kalmış ne de vicdan. her şey para olmuş
İnsanlar da bir ayrı kudurdu cidden hadi kadın suçlu tamam da annesinin mezarına neden para saklasın 🤷♀️
Müslüman mezarına lahit muamelesi yanlış tercih olmuş
Batmanlı mıydı bu kadın? Neyse mezar konusunda aynı fikirdeyim.
bu kazan insanların zeka seviyeleri kaç ulen bu devirde toprağa para mı gömülür
Bir şey söylemek istemiyorum, çünkü bunlar insan bile değiller..
Ülkede açtan çok aç göz çok yapacak birṣey yok
Ya saçmalamayın Dilan ın suçu değil bu. Dilan'ı suçlayacağınıza hırsızları suçlamanız lazım. Niye bu ülkede hep mağdur suçlanır anlamıyorum ki. Sırf bir insan yaramaz ya da hatalı diye ona yapılan her haksızlığı normal karşılayamazsın ya da her şeyden hatalı olanı sorumlu tutamazsın bu çok mantıksız. Kendinize gelin artık. Kız ister miydi annesinin mezarını kazılmasını? İnsanlar hakkında böyle büyük büyük konuşmaktan vazgeçin artık
Oleceksen yoksul öleceksin yoksa mezarda bile rahat yok.
Akıllarına sıç sen 😒
Yapılır mı bu ya terbiyesizler
Bu ne ki zamanında altın diş için sökenler vardı 😃 şaşırtmadı
Bu bir suç kanka hiç mi bekçi filan yokmuş o mezarlıkta
Bu millet ruh hastası karar verdim artık. Hangi zengin para gömer mezara yahu.
Dp nin avukatı bile kazmış olabilir abla ne güzel gündem değişiyor. Dp hakkında ki suçlamalar konuşulmazken magazini yapılıyor. Ama adaletin terazisi şaşmaz.
Ölülerin de hatalarının bedelini yaşayanlar çekebiliyor. Hangisi daha kötü tartışılır.
kendilerini her ne kadar sevmesem de bu olay aşırı büyük bir saygısızlık
Ne yapsınlar artık ölüyor insanlar
millet kafayı yedi :D
Bu kadının dogumu 1996 yazziyor
Pardon 60 liymis
Oha bişey söyleyemem buna
Dilan Polat nereli? Batman mı?
Çok tehlikeli tipler var
korkunç ya oluye bile rahat yok
Korkunç Kadın duymasa bari
Dilan polat düşünsün
Haram para yemenin cezası
Ölüye bile saygı kalınmamış bir dönemdeyiz
Yazık. Ölüye de saygısı kalmadı insanların…
Normaldir. Defineciligin mantığı zaten bu'dur.
Ne kadar üzücü gerçekten
ALLAH cezalarını versin hırsızların
İnsanı mezarda bile rahat bırakmıyorlar
Fotoğrafı yapanın amatörlüğü..
her şey olabilir her şey yaşanabilir
Gerçekten öyle her hata etrafına da zarar veriyor
Insanlar artık dirileri bıraktı ölüleri soyuyorlar
Mezarda para olmaz o paralar çoktan ülkeden çıktı kara paralarda dubai'de toplanıyor türkiyenin kara para deposu Dubai gözünüzü açık
Vicdansızlı aq
Dilan polata sokim yeter aq
yazık yaa
gerçekten yazık
yok artık ya..
Yazık gercekten
Çok üzücü gerçekten
Şaşırmadım
Düşündürücü
İğrenç bir düşünce.
ayy.
Bu gerçekmi çok korkunç
Üzücü
Ne diyelim ki
İyice baksınlar tabi
Millet kafayı yemiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?