İnsanların nefes alması küresel ısınmayı arttırıyormuş, napalım yani nefes almayalım mı?

İyice sacmaladilar bu konuda
İnsanların nefes alması küresel ısınmayı arttırıyormuş, napalım yani nefes almayalım mı?
Cevapla