Boykot yapanlar ve savaşı umursamayanlar anlamsız bir şekilde bir birine girdi.
Ben şahsen boykot yapıyorum ama yapmayanla kavga edecek değilim.
Zaten boykot ürünleri zararlı ve kendim eski aşçı olduğum için 95% fastfood satan işletmeler ve kahve mekanlarının ne kadar pislik içinde çalıştıklarını gördüm insan hayatını hiç umursamıyor çalışan ergenler. Ama tabiki kim isterse istediğini yiye bilir hakkı var.
Siz ne düşünüyorsunuz
Ben şahsen boykot yapıyorum ama yapmayanla kavga edecek değilim.
Zaten boykot ürünleri zararlı ve kendim eski aşçı olduğum için 95% fastfood satan işletmeler ve kahve mekanlarının ne kadar pislik içinde çalıştıklarını gördüm insan hayatını hiç umursamıyor çalışan ergenler. Ama tabiki kim isterse istediğini yiye bilir hakkı var.
Siz ne düşünüyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer