Panik havası yaratma hamleleri mesela 6 şubattan önce kagıthanede deprem hissedildi nasıl yapıldı frekansla ugultular vardı İstanbul’da geceleri belli dönem Gemi kornası gibi HAARP
Korku iklimi bu İstanbul Ticari açıdan Merkez. Yabancı yatırımcının yani kendilerini zarara sokmazlar yıkarak... korku iklimi boşaltıp Roma’nın peşindeler olay bu ama 11 il öyle degildi ve yaptılar 7,8 kilomtrelik çukarlar neden açıldı? ABD 1968’de bunun deneyinide yaptı bu teknolojinin varlıgınıda kabul etti Fizik bilgisi biraz olan her insan titreşimle bunu evde bile deneyle basit yapabilir...
Ne dinliycekler Maraşa denilmişti kaç sene önce 10uzerinde deprem bekleniyor diye ama sonrasında kader diyip geçtiler tek fark 10 değil 7.8 olması gerçi verilen rakam bile şüpheli
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yalova, çınarcık Marmara denizi avrupa yakasındada hissedilmedi Denizde
semt semt değiyor. Ben hissetmemişim ama benden kuzeyde umraniye de hissedlmş
Panik havası yaratma hamleleri mesela 6 şubattan önce kagıthanede deprem hissedildi nasıl yapıldı frekansla ugultular vardı İstanbul’da geceleri belli dönem Gemi kornası gibi HAARP
Geçmiş olsun herkese. Daha büyüğünün habercisi olmamasını diliyorum.
umarım o beklenen büyük İstanbul depremi gelmez en az 100 sene
Eli kulağında gibi geliyor arkadaşlar. Çok üzülüyorum
İstanbul'da nüfus çok fazla insanoğlu istanbulu terk etmezse doğa mecburen bir gün depremle öldürecek çünkü artık kaldırmıyo şehir
Küreselci zihniyet bu algıyla İstanbul’u boşaltıyor. 11’ilde yaptıkları gibi...
İstanbul'da yapı stoğu kötü maalesef. Tek avantaj fay hattı geçiyor zeminden
Korku iklimi bu İstanbul Ticari açıdan Merkez. Yabancı yatırımcının yani kendilerini zarara sokmazlar yıkarak... korku iklimi boşaltıp Roma’nın peşindeler olay bu ama 11 il öyle degildi ve yaptılar 7,8 kilomtrelik çukarlar neden açıldı? ABD 1968’de bunun deneyinide yaptı bu teknolojinin varlıgınıda kabul etti Fizik bilgisi biraz olan her insan titreşimle bunu evde bile deneyle basit yapabilir...
Geçmiş olsun. En son böyle artcilar olduktan 1 ay sonra Maraş depremi olmuştu... Geliyorum demişti...
Biliyor musunuz bana da eli kulağında gibi geliyor sanki Şubat aynda yine olacak gibi..
Evet maalesef... devlet büyüklerinden bunu umursayan kaç kişi var acaba. Kimsenin umrunda değil.
@düşünmektükenmektir İnsanlar değil para önemli onlar için. Canlarımız gidecek..
umarım gelmez. Bu ekonomide bu zorlu koşullarda deprem demek ve İstanbul'da deprem demek, sonrasını hayal edemyorm
Elbet olacak bu söylendi ama hala bir önlem alındığı yok diye biliyorum. Üstelik ordaki insanlar diken üstünde çoğu şimdiden öleceğini düşünüyor...
Naci Beyin söylediklerini kimse dinlemiyor. Ama stres diye bahsettiği yerlere herkes odaklanmalı.
Yedisu Bingöl için bastıra bastıra söylüyor adam. :(
Yazık çok üzülüyorum. Millet 9 sallanıyor burnu kanamıyor bizim insanlarımız korkuyla yaşıyor.
Ne dinliycekler Maraşa denilmişti kaç sene önce 10uzerinde deprem bekleniyor diye ama sonrasında kader diyip geçtiler tek fark 10 değil 7.8 olması gerçi verilen rakam bile şüpheli
https://www.youtube.com/watch?v=E7kVAeb0WpQ
Kışın olması ayrı dert yazın olması ayrı dert , kışın olursa insanlar soğuktan ölecek, yazın olursa kokudan kimse kimseye yardım edemeyecek
:(
Gebzeden hissettim ben
size daha yakındır yalovada olmuş
Yüksek kattayim bide korkuyorum artik
bina yeni mi
Eski çocukları kalın giydirip yatirdim sizlerde kalın giyinin
tanrı korusun. Bir şey olmaz umarım. Tetikleyici bir deprem değil diyor uzmanlar.
O uzmanlar gelsin bana anlatsın ağlayıp duruyorum
yaaaa yok canım ya niye ağlıyorsun. hiçbir şey olmaz. böyle yüzlerce deprem oluyor aslnda sürekli bilyor musun. sadece çok azını hissediyoruz
Bu ara sıklaşti ben Gölcup depremini de yaşadım o zaman cocuktum şimdi çocuklarım var onlar için korkuyorum
daha sağlam bir binaya taşınsanız? içiniz rahat olur az en azınndan
Insallah taşınmadan yikilmayalim
dilerim hiç gelmez deprem vs gibi ek felaketler
Geçmiş olsun 😕
Sağolasin
İstanbul fatihten hissettim
fatihin yapı stoğu kötü
Ama zemini sağlam
Pendik Kuzey neresi :)
Yenişehir taraf
yakımışız
hissettin mi
yok ben hissetmedim
Kuzey Pendik ne ya hahaha.
güneyi tehlikeli ya zemin olarak
Bende bakırköy tarafındayım
yorumlar çok kötü:(
insanlar korkuyor
Geçmiş olsun
hepimize
Beterinden korusun
Ümraniye
hissettin mi
Tam böyle sızmış moddaydım PC ekranına bakıyordum. O esnada hissettim. Meşgul olsam anlamazdım belki. :D
korkutmak istemem ama umraniye kuzeyde. Şiddet de düşük. hissettiyseniz eviniz konusunda düşünün
Evde bir ben hissettim. Ben konusunda bir düşünelim bi :D
kocaeli karamürsel iznik yolundayım. hissetmedim
Hissettim anadoluda
aynı yakadayız. hangi semt