AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Düzgünce boykot edin size kimse karışmaz. öyle cam çerçeve taşlayıp, tüfekle saldırmakla olmuyor öyle boykot falan.
Ona bizde karsıyız
Boykot etmiyorum edenlere de sözüm yok ama abi koli koli kolaları alıp dökerekte boykot etmesinler. Beyni kullanarak yapılan boykotlar olsun az.
Ülkede zeki insanmı var
Yok sanırım en son ki seçim sonuçlarına bakarsak çoğu beyni kiraya vermiş gibi.
Secime bakarak konusam o secimin o sonuçta cıkacağı belliydi insanları dıslaya dıslaya kazandırdınız
İnsanları dışlayan yok. Bu ülkede din ve terörden iyi prim kasarsan insanların duygularını iyi sömürüp güzel hayal satarsan kazanirsin.
Su sitede bile iliğine iliğine kadar hissede biliyorsun ayrımcılığı kaplı birin biliden uzak olduğunu söyleyeni kaplı olup makyaj yaptı için para için kapanmış diyenmi ne arasan var
Bu siteye bakarsan sanal alemin çoğu camdan cama bacak arası keyfini alma ve üç beş tane enayi bulup para karşılığı show yapma derdinde olan kasarlarla dolu.
Bana hiç bir sekilde insanı dislayan olmadığını bana inan dıramasın
Herkes başkadır illa dışlayan vardır. Mesela ben Suriyeli ve afganlara açıkça dışlama yapıyorum.
Yok diyorsunyani veya bir kaplı bilimden uzak oluyor Kübra dağlı para için kapanmış
ya da iki üç bina, arsa, ev karşılığı bedavaya bu şanlı milletin vatandaşlığını alabilen Arapları dışlıyorum ya da halka fakirliği övüp kendisi son model arabalarla gezen villalarda saltanat süren şıhları sarıklıkları dışlıyorum.
Yani dışlayan vardır illa.
iki üç bina, arsa, ev karşılığı bedavaya bu şanlı milletin vatandaşlığını alabilen Arapları dışlıyorum diyorsunya ülkede bunlar dışında vatandaşlık almanın yolu var haberin olsun bunlarıda dile getirin Diğerine gelince zengin ola bilirler ama bu mantıkla olmaları doğru değil
Ben her türlü turkiye vatandaşlığının bu kadar basitlestirilmesine karşıyım.
Türk vatandasliginin değeri iki üç ev arsa olmamalı.
Olmalı haklısın
Ev vatandaşlığını öne atılması sacam en azından ülkeye döviz giriyor evlik veya 5 yıl kalmayla vatandaşlık ne güzel mantık üzeri üzerine İsrail ülkeden toprak aldığı konuşuluyor
Ben kendi milletimizden bahsediyorum bazıları için o bile fark etmiyor
İla vardır okdar coki
Ben laf etmiyorum, elimizden geldiğince boykot etmeliyiz.
Haklısın
Beyinsiz oldukları için
herkes kendinde olmayanı söylermiş
Sor soruyu al boruyu sordun aldın boruyu neden zoruna gitti.
Starbucks ve McDonald's vergiyi alan devlet izin veren devlet kanlı firma olduğunu beyan ediyorsun neden faaliyetine izin veriyorsun savunmak sizemi kalmış
Gidin Malatya'da İsrail'e koruma amaçlı kurulmuş füze rampalarını boykot edin
İsrail'e giden tatlı suyu kesin daha sayayım mı
😂😂😂😂 iranlılar gibi konuştun beyniz kategorisindesin herhalde türkiyede olan radar gazze İsrail sınır atılan füzelere ne etkişi olacak milete beyinsiz diyip kendisin beyinsiz gibi düsünemen komik hemde cok komik
Türkiyeden hangi hatala İsraile tatlı su gidiyor söylesene
Hoşuna gittiğine sevindim beyinsiz kelimesinin ))))
Kendinde birşeyler bulman iiyi
Seninde epey zorun gitmişki Siir yazmısın
İsrail sanamı kaldı suvunmak biyerleri eksik
Biz nasıl yurt dışında şube Aca biliyorsak aynı sekilde onlarda Aca bilir
Füze radar olacak o biyerleri eksik
Yazmazsan sevinirim
Beynine hava gitmiyor galiba
🤣🤣🤣🤣
Anne sütü önemli ilk üç ay sonuç ortada
Hehe biyerleri eksik
Sen 1 ay iç misin biyerlerin eksik kalmış
En son senin eksikliğinle dediklerinden sonra kimde ne girmiş ne girmemiş ne eksik kalmış gördük beyinsiz dediklerinden daha beyinsiz olduğunu kanıtladın biyerleri eskik
Starbucks İsrail'in değil çünkü
Amerikanın hemen hemen bütün arap ülkelerinde subesi var ama nedense israilde bir tane bile subesi yok
Howard Christopher Herman Schultz (d. 19 Temmuz 1953, New York), Yahudi kökenli Amerikalı işletmecidir
Kanka sana diyeceğim tek şey şu evet israil insanlık suçu işledi ama filistin toprağını satmıştır böylede bir gerçek var
Nasıl satmış bir anlatırsmısın
Senin cok borcun var hiç bir sekilde borcunu ödeyemiyorsun toprağını satarmısın satmazmısın
Kanka filistinli demek Osmanlı kaynaklarında dahi toprak alıp satan insan demek ilber ortalıydan dinle ha birde Filistin bayrağındaki kırmızı işaret zamanında arap ayaklanmasiyla Osmanlıyı sırtından vuran araplari temsil eder lütfen araştırarak yorum yapın ve o kırmızı isaret hemen hemen çoğu arap bayrağında var. Uygur Türklerinin zulmünede destek vermiştir Filistin. Yanlış anlama asla İsrail'i desteklemiyorum yaptığı savaş suçu elbet ama Filistin'de sütten çıkmış ak kaşık değil.
orada dedimki satmak zorunda kaldılar Filistinlierden alınan ağır vergiler yüzünden satılar bayraktaki renkler aşiretleri temsil ediyor ek olarak aşiret toprakların hakı aşiret liderinde olur orta doğu bir cok ülke Asya ekseninde hareket eder
Kanka söylediğin şey resmen şu arap isyanı haklıydı demeye getiriyorsun bilmem farkında mısın ama? Fikirlerin aşırı yanlış bu kadar arap aşireti sevdan varsa Türkiye'de işin ne diye sorar insan dimi
Senin bu kadar arap sevdan nerden geliyorda arap disparatötlükleri olan sirketleri sahipleniyorsun ben olanı söylüyorum orta doğu ülkeleri yönelimde
Adamlar borçları yüzünden topraklarını zengin ailelere devrediyor onlarda Yahudilere
Kanka biz Türkler neden devretmedik söylediğin argüman aşırı saçma bizde toprakları satar manda altında yaşardık dimi ama gittik ülkemizi kurtardık. Atatürk'ün bir lafı vardır sakın unutma bunu Türk genci artık arap çölleri için kanını dokmeyecektir.