• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

İsrail Gazze'de Ağır Kayıplar Verdiği İçin Çekilmek Zorunda kaldı?

Handsomehell01
Handsomehell01 Takip Et
Master Yaş: 109
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Kur'an'ın dediği gibi Siyonistler yenilmeye mahkûm mu olacak?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

İsrail Gazze'de Ağır Kayıplar Verdiği İçin Çekilmek Zorunda kaldı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

4

Cevap

  • Hullanza
    Hullanza Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Cidden kuranda yazdığı için olduğuna mı inanıyonuz bunların?

    0
    35 Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Peygamber Efendimiz Sallallahu Aleyhi Vesselem 1400 yıl Önce Söylediği Her Sözün Çıkması, yani hem Kur'an hem de Sahih Hadisler 1400 yıl önce bize haber verdiği için inanıyoruz. Kassam Tugayları da aynı inanışta zaten. Avf b. Malik anlatıyor: Tebük Savaşı esnasında Resulullah aleyhissalatü vesselamın yanına gittim. Deriden yapılmış bir çadırdaydı. Bana şunları söyledi:
      “Kıyametten önce şu altı şeyi say:
      - Benim vefatım.
      - Beytü’l-Makdisin (Kudüs’ün) fethi.
      - Sonra koyunların sere serpe ölmelerine sebep olan hastalık gibi, taun hastalığı başınıza musallat olur.
      - Sonra mallarınız çoğalır, öyle ki kişiye yüz dinar / altın verildiği zaman (bunu az bularak) küsmeye başlar.
      - Sonra Arapların hiçbir evini bırakmayacak şekilde bir fitne ortaya çıkar.- Sonra Benu Asfer / Rumlarla aranızda bir barış süreci ortaya çıkar. Ancak onlar bu süreci istismar ederek barışı bozup -her bir sancağı altında on iki bin kişinin bulunduğu 80 sancak halinde- size saldırırlar. (Buhari, Cizye

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      sorularlaislamiyet.com/kiyamet-kopmadan-meydana-gelecek-alti-sey-nedir

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Gerçekten inanıyolar bunlara. Şimdi "Rum" da kalmadı ama neyse fjdjfıg

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Rum kalmad mı 🤣 Avrupa Yunanlıları neden atası olarak görüyor 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Abicşm. Oradaki Rum, Roma'nın Arapçası. O zaman için Doğu Roma kastediliyor, yani Bizans. Artık yok.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      🤦🤦Tarihte Doğu Roma İmparatorluğu'nu oluşturan 6. yüzyıla kadar Latince konuşan ve 6. yüzyıldan sonra Yunanca konuşan kimselere Müslüman ülkelerde Rum denirdi

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Tamam, ama İmparatorluk olan Roma'dan bahsedilir. Yoksa Kayseri'deki Rum köylüsü değil.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Rumlar Müslümanlar için Haçlı birlikleri demektir dostum. Tarih boyunca bu böyleydi hâlâ da böyle. O yüzden Kanunî Sultan Süleyman Viyanayı almak istediğinde Ruslar da dahil olmak üzere Hristiyanlar Osmanlıya karşı Kutsal İttifak kurarak birleştiler. Çünkü Viyana demek Hristiyanların İstanbul'u demektir. Viyana Kutsal Roma İmparatorluğu'nun hükümranlık kentidir. Bugün Ruslar bile Yunanlıları atası olarak bu yüzden görüyorlar. Tarih öyle senin bu bunu kast etmiştir demenle olmaz.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Yanlışın var. O ikinci viyana kuşatmasında. 1683'te. Ruslar değil Polonya'lılar vardı, onlar da katolik. Ortodokslar pek dahil olmadı o dönemde. İsveç belası vardı kuzeyde Ruslar için.

      Kanuni döneminde öyle bişiy olmadı. Lojistik sorumlar engel oldu.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Kutsal ittifak savaşını oku sonra yorum yaz bana

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      O işte 1683'teki ikinci kuşatma.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Kanuni dönemindekiler Viyana için değil Akdeniz için

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Bence sen Viyana'nın Hristiyanlar için önemini öğren önce sonra tartışma yap benimle. Kanunî Sultan Süleyman, 120.000 kişilik bir orduyla Budin'den ayrılıp Viyana üzerine yürüdüğü haberi duyulunca, sadece Avusturya ve Almanya'da değil, bütün Avrupa'da bir korku başlamış, Osmanlı ilerlemesi karşısında, o sırada had safhada olan mezhep mücâdeleleri bile bir tarafa bırakılarak, Viyana'ya yardım seferi başlatılmış ve Avrupa'nın her yerinden muhtelif milletlere mensup yardım kuvveti gelmeye başlamıştı.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      E tabii. Viyana kutsal bi yer olduğundan değil, Habsburgların kapısı olduğu için önemli.
      Ama zor bir iş. Osmanlı lojistik sınırlarına gelmişti. Daha ileri gitmesi zordu. Viyanayı alsa bile elinde tutamazdı uzun süre.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Yav zaten şehirlerin kendi değil içindeki ibadethaneler kutsaldır. Konstantinopolis/ İstanbul için Ayasofya, Kudüs için Mescidi Aksa. Viyana için St. Stephan's Katedrali' kutsaldır. 1147-1160 yılları arasında inşası tamamlanan bu Katolik kilisesinde 1263 yılında (ROMA TARZI) bir yeniden yapılanma gerçekleştirilmiştir. NEDEN ROMA TARZI anlamışsındır umarım.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Çünkü başka bi "tarz" yoktu o zaman. Moda oldu. Sonra gotşk ve rokoko tipi yapılarla değişti.

      Yani "kutsal" değil o kadar. Ama stratejik. Din, o dönemde ideolojik bir etken, ama devletler sadwce dine göre hareket etmez. Katolik Fransa'nın protestanları desteklemesi gibi.

      Devlet aklı dinle sınırlandırılamaz.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Yav devletler kurulmadan önce din vardı dostum ne anlatıyorsun sen

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Ama senin istediğin dinler değil. Çok farklıydı dinler. Onlar da evrimleşti, islam, hristiyanlık falan oldu

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Valla dostum dinleri bile evrimleştirdin ya helal olsun 😀 İncil'de Hz. İsa neden secde ediyor peki? Peygamber efendimiz neden Yahudlere meydan okuyarak hadi getirin kitabınızı adınız gibi biliyorsunuz benim müjdelendiğimi dedi ve neden bunu bilen dönemin Yahudi kahinlerinden bazıları İslam'a geçti? Abdullah bin Selâm hazretleri, Eshâb-ı kirâmdan olup, Ensârın büyüklerindendir. Medîne'deki Yahûdî Benî Kaynuka kabîlesinden idi. Soyu Hazret-iYûsüf'e dayanıyordu. Asıl ismi Husayn idi. Müslüman olunca Resûlullah efendimiz ona Abdullah ismini verdi.
      Îmân etmeden önce, Yahûdî âlimlerinden idi. Müslüman olması çok ibretlidir. Müslüman oluşunu kendisi şöyle anlatır: "Babam Yahûdîlerin ileri gelen âlimlerinden idi. Bana Tevrat'ı okutur, dindar yetişmem için elinden geleni yapardı. Bir gün âhir zaman Peygamberinin alâmetlerini ve yapacağı işleri anlatarak dedi ki:
      - Eğer âhir zaman Peygamberi, Hârûn aleyhisselâmın neslinden ya'nî kendi kavmimizden gelirse inanırım, başka kavimden gelirse inanmam! Sen de inanma! Resûlullah efendimiz Medîne'ye hicretinden önce, Mekke'de Peygamberliğini açıkladıktan sonra, sıfatlarına ve yaptığı işlere baktım, tıpa tıp babamın anlattıklarına uyuyordu. Fakat, kavmimizin ileri gelenleri, sırf Arab kavminden geldi diye Resûlullaha karşı çıkıyorlardı. Tevrat'ta bildirilen alâmetler gâyet açıktı.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Abi bişiyler kopyala yağıltır yapıyon da, uzın uzun okumaya gerek var mı emin değilim.

      Bu arada İslâm'da evrim karşıtlığı yoktur. Bunları siz Amerikan kiliselerinin "akıllı tasarım" saçmalığından islama uyarladınız.

      Diyorum ya, çapınız bu diye. Evrim karşıtlığını bile ABD'den alıyonuz. İran'da (şii olsa da) böyle bişiy yok mesela.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Duhan Süresi 29. Ayet: "Gök ve yer onların ardından ağlamadı, onlara mühlet de verilmedi."
      Mısır'da bulunan hiyeroglif metinlerde ise şu şekilde geçmektedir: "Diyarlar senin için yas tutar, sen sıhhatle uyanan olduğun için; Tanrılardan daha büyük olduğun için gökler ve yer senin için ağlar." İngilizce metni şöyle: "The regions mourn for you, inasmuch as you are He -who awakes-in-health; Heaven and earth weep for you, inasmuch as you are greater than the gods" Kaynak= Metin:S. BM 10188; Tarih: MÖ 4. yy. Dil: Hiyeratik; Çeviren: R. O. Faulkner
      Bu hiyeroglif'e göre Firavun vefat ettikten sonra, firavuna ağıt metninde yer alan kısımda, gök ve yerin firavun için ağlamış olduğu belirtilirken Kur'anda geçen bu sürede ise hayır firavunlar ölünce gök ve yer onların ardından ağlamadı diyerek bu metne cevap vermiştir. İşin en garip tarafı bu metni gören insanlar önce bunların duvar resmi olduğunu düşünmüşler. Yani 19. yy. a kadar resim zannedilmiş. Bu hiyeroglif, 19. yy. ın başlarına kadar ölü bir dil ve ölü bir alfabede yazılmış bir metin olarak kaldı. Hz. Muhammed'in (s. a. v) bu metni bilmesi imkansızdır. Oysa Kur'an direkt bu metne cevap vermiştir. Bugün ise hiyeroglifler okunur ve ulaşılır durumda ve bugün metinlere ulaşabilen her yazar, bu metinlere atıf yaparak cevap verebilir ancak bunun Hz. Muhammed (sav) döneminde yapılması bir mucizedir. Çünkü bu metinler, " Rosetta Taşı" bulunduktan sonra 19. yy. ın başlarında çözüldü. Yüzyıllar boyunca çözülemeyen bir sır olarak kalan hiyeroglifler, Napolyon'un Mısır seferi sırasında bulunan bu taşın yardımıyla çözülmüştür. Bunu mantıklı bir şekilde açıkla hadi. Bak taa firavuna kadar gitti İslam sırf senin gibi insanlar İslam'a girmemek için yıllarca başka din uydurdu diye İslam evrim geçirmiş olmaz yani 😀

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Mısır'da heçen şeyi kuran kopyalamış demek ki. Bundan başka bişiy anlaşılmaz.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      İmlansız falan değil bu arada mıhammedin bilmesi. Mısırda o dönemlerde, jalş hazırda Kıptiler vardı. Bunların dilş eski Mısırcaya yakındır. Arapçayla akrabafır. Semitik diller. Muhammed de tüccar abi.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Tarih bilmeyen ama bildiğini sanarak yaşayan müthiş zekâ 🤣🤣🤣 Arap alfabesi, 7. yüzyılın üçüncü çeyreğinden itibaren Emevi ve Abbasi imparatorlukları aracılığıyla Orta Doğu merkezli geniş bir alana yayılma olanağı bulmuş İslam dininin benimsendiği coğrafyalarda kabul gören alfabedir. tr. m. wikipedia. org/.../Arap_alfabesi

      Peygamber efendimiz ise 57O-622 li yıllarda yani 6. Yüzyılın sonlarına doğru yaşamış 7. Yüzyılın ise ilk çeyreğinde vefat etmiştir. Peki Arap kavminde yazı kültürü yoksa peygamber efendimiz için Kur'an'ı kendi yazdı diyenler bunu nasıl açıklayacak?

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Abicim, ta yemen'de islamdan önce arap alfabesinini öncülleri var.

      Yazı vardı öncesşnde.

      Dahası, ortadoğuda, Sğmerlerden beri hem yazılı hem de sözel olarak efsaneler mitolojiler aktarılmıştır. Hatta 15. yy divan edebiyatında dahi bu izleri görürüz.

      Bak, islamcılar yalancıdır, cahildir diyorum. Hala pnların kaunaklarını, yalan yanlış bilgilerini yapıltırıyorsun buraya

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Dostum verdiğin bilgilerin tek bir kaynağı dahi olmadan kendi cehaletini kabul etmemek için milleti cahil ilan etmeyi ne zaman bırakacaksın. Hayır madem müslüman kaynaklar yalancı. Sana şimdi yabancı oryantalist tarihçilerden bu konuda kapak yaparsam tüm Müslümanlardan özür dilerim. En büyük cahil benim kusura bakma gerçekten zır cahil olduğumu senin sayende anladım diyecek misin 🤣

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Abicim, kaynak, tarih vs bilimsel olmak zorundadır. Bunun müslümanı oryantalisti olmaz.

      Eski mısırca, ibranice, Arapça semitik dil ailesşne girer. Selamğn aleykğm bile yahudilerşn dilşndendir. Kuranın bir çok kanunu tevrattan, sebiilerden falab alıntıdır.

      maalesef hiç biri doğa ğstü bir giçten gelmedi

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @hullanza yok senin anlama problemin var. Çünkü gerçekten tarih bilmiyorsun. O yüzden artık sana yabancı tarihçilerden veri sunacağım. Artık onlarda yanlış biliyorsa senin dışında herkes yanlış biliyor bu tarihi🤦 1) Armstrong: Batılı araştırmacılar , Ümmi kelimesinin okuma yazması olmayan anlamında alınmaması gerektiğini çünkü bir tüccar olarak Muhammed'in , muhtemelen kabaca da olsa yazı ve matematik bilmesi gerektiğini iddia etmiştir fakat Hz. Muhammed'in okur yazar olduğunu gösteren hiçbir kayıt yoktur. Hatta bir mektup göndereceği zaman Ali gibi okuma yazma bilen birine yazdırdığını gösteren alıntılar vardır. Eğer okuma yazma bildiğini bütün hayatı boyunca saklamışsa bu korkunç bir yalan olurdu ki El -Emin olan biri için böyle bir şey kesinlikle olası değildir. Kaynak: Armstrong İslâm Hz. Muhammed İslam Peygamberinin Biyografisi sayfa 122 . Eğer bana kaynaksız yok şöyle yok böyle varsayım yorum yazacaksan lütfen yazma artık. Delilsiz davaya bakılmaz. Eğer okuma yazma bildiğini iddia ediyorsan bunu delillendirmekle mükellefsin

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Karen Armstrong bu galiba. Google ve wikipediadan baktım. Başı açık irlandalı, üstelik geçmişinde katolik rahibelik yapmış kadın.

      Hristiyan kadına mı kaldınız? Dkdkjf

      Bilşmsel değerşne bakarsak yazdıklarının, alıntı sayısı daok fazla değil. Bu, fethullahçıların "dinler arası diyalog' muhabbeti gibi bi figür.

      "Batılı araştırmacı" dediğin tip bu.

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Ekıfıfıv şaşırtmadı. Karen Armstrong fethullah yazınca hoogle'a yasaklı sitelerde bunun yazuları var ckdkfkfgv

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @ kadın İrlandalı değil İngiliz. Ulan hadi buna Kulp buldun sırf inanmamak için kadın kadar ilmin olmadan sırf Hristiyan diye Cahilce alaya aldın. Ne bekliyordun? Ateist bir adamın İslam'ı savunan kitap yazmasını mı 🤣🤣Al sana Hitti den cevap Bakalım kimmiş bu : Philip Khuri Hitti (1886; Osmanlı döneminde Suriye eyaletinde Şimlan (bugünkü Lübnan) - 1978), Arap kültürü ile yaptığı çalışmalar sayesinde ABD'de Arap kültürünün tanınmasını sağlayan oryantalist yazar. Sen önce Oryantalist ne demek bunu öğren de sonra Cahil cahil alay eder gibi yorum yaz. Hitti: "Kendisi okuma yazma bilmediği halde Hz. Muhammed dünya nüfusunun 1/4 ü tarafından bugün bile bütün ilimlerin, irfanın ilahiyatla ilgili her şeyin içinde toplandığı vahye dayanan kitabı insanlara tebliğ etmiş bir kimse olarak kabul etmektedir. "Kaynak: Siyasi ve kültürek İslâm tarihi sayfa 173 . Neyse senin gibi kaynaksız sürekli bir tarafından tarih uyduran varlığa yüzlerce delil de sunsak boş. Ee ne demiş Mevlana bir delil ile 40 alimi yendim ama 40 delil ile bir cahili yenemedim diye. İşte tam seni tarif etmiş 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Abicim senin delik dediğin tipler fethullahçılarlamil yapmış tipler. Bunlar zaten ABD'de özenle üretilir, sizin gibi cahil cühelaya pazarlanır. Muhammedi eleştiren yayın yapanı okur musun? Hayor, illa ki güzelleyecekler.

      Sabahtan beri yabancı, siyonist diye diye sallıyorsun, bir tane siyonistşb muhammedi kötüleyen, ciddiye alınmış bir yazısı kitabı var mı? Yok. İzşn vermezler. Çünkü islamı sisteme uydurmaya çalışırlar

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @hullanza bak ne diyor ayet: Budan önce sen hiç okuyan değildin ve onu sağ elinle de yazmıyordun. Böyle olsaydı, batılda onlar kuşkuya kapılırdı."Ankebut 29/48. Bu ayetin üslubu o kadar açık ki o toplumun içinde okuma yazma biliyor olduğu varsayılsa inanılmaz bir itiraz yaygarası beklenirdi. Oysa bu ayet Kur'an'dır. Kur'an ise açık bir çatışma esnasında ortaya çıkmış bir kitaptır. Bu ayet yalan olsa Müşrikler bunu dillerine dolar, fedakarlıkta bulunan İslam uğruna malından ve canından vazgeçen Müslümanlarında , tüm bunlar bir yalan için miydi? Demesini beklerdik. Hz. "Muhammed tüccardı. O halde okuma yazma biliyor olması gerekir. " Gibi bir bakış açısı anokroniktir. Çünkü okuma yazmanın yaygınlaşması 19-20. Yüzyıla ait bir fenomendir. Miladi 7. Yüzyılda herhangi bir coğrafyada tüccar olmak elbette okuma yazma bilmeyi gerektirmezdi. Eğer tüccarsa okuma yazma bilmek zorunda diyorsan o çağlarda okuma yazma oranının %50-70 oranda olmasını düşünmek gerekir. Bu oldukça anakronik ve absürt senin gibi cahillerin yorumu sadece 😂

      Yorumla
    • Hullanza
      Hullanza
      +1 yıl

      Şimdi. Mesela tarihçiler Herodot'un her yazdığına inanıyor mu? Hayır. Kuran'dan ayet göstermenin bi anlamı yok, teyit edilmesi gerekir başka göstergelerce. Arkeolojik olır, metnî olut. Herodotun Tarih'i gibi.

      O yğzden Kuran tarih bilimi açısından bir veridir. Ama kanıt değildir.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @hullanza😂😂😂😂 ulan Cahil Amerikalı Yahudi astrofizikçi ve yazar Michael H. Hart'ın 1978 yılında yayımladığı Dünyaya yön veren 100 isim diye Müslüman olduktan sonra Hz. Muhammed'i ilk sıraya koydu diye Yahudiler konferansta adama itiraz etti. Hadi Yeter sana ayrılan sürenin sonuna geldik. Sana cevap verecem diye kitap okumaktan alıkoyuldum bugün. Engel atayım da artık bir sal senin gibi laftan anlamayan cahiller sadece zaman israfı benim için artık

      Yorumla
  • Bereshit
    Bereshit Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    bu haberler kasıtlı yapılıyor, gazze yi yeniliyor göstermek israilin iç politikasına yarar sadece

    0
    5 Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Haber değil. Filistin Instagram kanalında paylaşıyorlar. Bunları haberde bulamazsın.

      Yorumla
    • Bereshit
      Bereshit
      +1 yıl

      twitter dan bende takip ediyorum başka kanalları. biliyorum haberlerle birebir olmadıgını, haberler vermiyor çünkü teyit edilen şeyler degil. sosyal medyadan hit kazanmaya ve düz mantıkla siyasete yanlış gitmemiş olmamaya bakıyorlar olay o sadece.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Valla adamlar birebir paylaşıyor patlatılan tankları ve öldürülen İsrail teröristlerini. Ama savaş bitince bunlar ne yiyecek ne içiçecek Gazze darmaduman oldu. Siyonistler bu yüzden su pompalarını bile çocuklar su içerken patlattı. Nasıl üretim yapıp nasıl geçim sağlayacaklar bunlar. İsrail bilerek böyle bir hamle yaptıktan sonra geri çekiliyor da olabilir ama Savaş bitse bile Filistin halkını zor günler bekliyor

      Yorumla
    • Bereshit
      Bereshit
      +1 yıl

      hamas ayakta bir sekilde savaş bittikten sonra gazzeye yardıma ulaşan çok olur. her iki taraftan da kayıplar vardır savas sonucta, kamera çekimleri çok olan tamam dogrudur öndedir diyemeyiz. israil erimiş bitiyor olsa abd si gelir, abd si bitiyor olsa avrupası gelir. zaten üstü kapalı onların da bazı birlikleri orada da, takviyeler yapmak zorunda kalırsalar üstünü örtemezler bu sefer ve takviye birlik ihtiyacı hamasın israili tükettigi anlamına gelir. orada istihbarat olsa resmi bilgi verse haberlere çıkardı.

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      ABD askerleri sahada zaten şu an. Avrupa gelmez çünkü Hristiyan inancında Hz. İsa'yı çarmıha geren Yahudi Siyonistlerdi. Bu yüzden sevmiyorlar İsrail teröristlerini

      Yorumla
  • ÖylesineBirMikki
    ÖylesineBirMikki Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl

    Yıllardır yenilenin kim olduğu sence de ap açık ortada değil mi

    0
    3 Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      İngiltere de yıllardır dünyaya hükmetti hatta üzerinde güneş batmayan ülke diye anılıyordu bu yüzden. Ee nerde o İngiltere toprakları şimdi? Gt kadar yerde yaşıyorlar şimdi. Demek ki neymiş savaş bitmeden hüküm vermemek lazımmış. Yakında İsrail diye bir devlet kalmayacak bu sözümü unutma

      Yorumla
    • ÖylesineBirMikki
      ÖylesineBirMikki
      +1 yıl

      Anladım sen haklısın

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Ama İsrail çekilse bile Gazze darmaduman oldu. Şimdi bu halk ne yiyecek nasıl üretim yapıp geçim sağlayacak. Siyonistler sırf bu yüzden su pompalarını bombaladı çocuklar su içerken. Ben en çok bunu düşünüyorum

      Yorumla
  • Asɯodeus
    Asɯodeus Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Cekilmis mi

    0
    1 Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      Kuzey Gazze'den kaçırıyorlar. Karadan çekiliyorlar

      Yorumla

Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!

Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > İsrail Gazze'de Ağır Kayıplar Verdiği İçin Çekilmek Zorunda kaldı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Mehmetçik Gazze’ye deniyor. Askerlerimiz Filistinlileri korumak için İsrail’e gönderilmeli midir? 8 cevap verildi
Gazzede tesettürlü olmak? 8 cevap verildi
Mehmetçik Gazze’ye gitmeli mi? 12 cevap verildi
Mehmetçik Gazze’ye gönderilip İsrail ile savaştırılsın mı? 6 cevap verildi
Gazze konusunda sessiz kalmaya devam mı? 16 cevap verildi
İsrail yine Gazze'yi vuruyor mazlumları nasıl koruyacağız? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨