Eminönü’ne arabayla girişler artık ücretli olacakmış. Trafiği önlemek için yeterli olur mu?

İstanbul'un trafik sorunlarını çözmeyi hedefleyen 'İstanbul Sürdürülebilir Kentsel Ulaşım Planı dün tanıtıldı.

Plana göre; 2030 yılında 'zirve saatte' trafik yoğunluğunu yüzde 10,1 azalacak. Ayrıca, trafik sıkışıklığını önlemek için özel otomobil kullanıcılarına belli bölgelere giriş karşılığında ücret ödemeyi öngören 'tıkanıklık fiyatlandırması' uygulanacak.

Pilot uygulama, Tarihi Yarımada'da (Eminönü) yaklaşık 6 kilometrekarelik bir bölgede gerçekleştirilecek. SKUP kapsamında, İstanbullular mahallelerindeki ücretli otoparkları kullanarak düşük ücretle park yapabilecekler.

İyi olur mu bilemiyorum ama Eminönü'nde arabayı bırak yaya olmak bile çok yorucu oluyordu.

Eminönü’ne arabayla girişler artık ücretli olacakmış. Trafiği önlemek için yeterli olur mu?
Eminönü’ne arabayla girişler artık ücretli olacakmış. Trafiği önlemek için yeterli olur mu?
Cevapla