Eminönü'ye girişler bundan böyle ücretli oluyor! Sizce bu sistem uygulanabilir mi?

Eminönüye girişler bundan böyle ücretli oluyor! Sizce bu sistem uygulanabilir mi?

İstanbul’da yeni bir uygulama hayata geçiriliyor. Eminönü bölgesine araçla giriş ücretli hale geliyor. Uygulamanın, trafiği hafifletmesi ve toplu taşıma kullanımını teşvik etmesi bekleniyor. Bundan sonra bu bölgeye giren araçlardan ücret alınması planlanıyor. Önce Eminönü'de uygulanacak olan bu sistemde araçlar bölgeye giriş karşılığında ücret ödüyor.

Haber

Eminönü'ye girişler bundan böyle ücretli oluyor! Sizce bu sistem uygulanabilir mi?
Cevapla