Zengin olabilmek için birde bu yöntemi deneyeyim dedim ahsjs.
Üç farklı bilet alıcam, hislerime göre üçünden de 100 milyon kazanıyorum dolara çevirince de iyi para oluyor🙄
Sonrasında maaaceraaa doluuuğ Amerikaaaa🤩

Zengin olabilmek için birde bu yöntemi deneyeyim dedim ahsjs.
Üç farklı bilet alıcam, hislerime göre üçünden de 100 milyon kazanıyorum dolara çevirince de iyi para oluyor🙄
Sonrasında maaaceraaa doluuuğ Amerikaaaa🤩

Ya para çıksın diye değilde o heyecanı yaşamayı seviyorum çok hoşuma gidiyor takip etmek bir tanede olsa alıyorum mutlaka genelde de ya amorti çıkar ya da hiç bir şey zaten 😂
Cevap
19Cevap
Hayır almadım.. almayı da düşünmüyorum hiç
2 tane çeyrek bilet aldım. Her sene bir tane alırım ve her sene amorti çıkardı. Bu sene 2 tane aldım.
Hadi bakalım hayırlısıı
Hayırlısı. Çıkarsa ilk yapacağım şey parayla vatandaşlık veren bir AB ülkesine yatırım yapmak olacak.
@cicimxs Dil bir şekilde öğrenilir.
Şimdi o 100 tl ye Trendyoldan profiterol alabilirdin boşuna gitti 😃
Güzel profiterol yapan yeri nerde bulucam aman boşuna kalori
😂😂😂😂 cevap güzel
Ben almıyorum o para çıksa bile vereceklerini düşünmüyorum 🙄
Hele bi vermesinler
20-30 tl değil 100 tl verdim🙄
Benim kendi dolandırıcım var tşklr shdjd
Eyvah 😅 ben şu zamana kadar hiç almadım. Sana çıkarsa beni de görürsün dimiii😬🤭
Tabi ki deee sensiz nereye gidicem yoksa
yok, bence bilet yerine 2 bira alıp içmek daha pragmatik bir davranış 🥳
Acı oluyo sevmiyorum
Hisse alıp, hisseden kazanacağın ile Amerika'ya gitme ihtimalin daha yüksek. :D
Hisse işine de giriyorum bekleyin ahsjs her masada varım. Bugün coin takip edeyim diye macbook alıyordum az kalsın böyle bir ekonomistim ahsjs
Üffff bi bırak artık yakamızı da para harcayalım ya
Erkekler para harcamaktan hiç anlamıyor yemin ederim ahsjsj
Yolda 1 lira bulsa gidip hisseye yatırır 🥲🥲
@öğrenimelemanı
Hayır.
Naparsın peki söyle 😂
Dedi ve o can alıcı soruyu sordu. asdfgh
https://www.hizliresim.com/pusnuw4
Ben hem harcayıp hem alıyorum hdjjwdkkdkd
Gidip bi hisse hesabı filan açayım bari 🥲
Aşkım sana çıkarsa 1 hafta sonra paristeyiz hsjckkskckksms
Ya feda olsuuun sana😘 üstüne ilkbaharda italyaya gideriz
Dünyanın en şanssız insanlarından biri olduğumu öğrendiğim için hayır almadım ve almayacağım. Gerek yok da zaten.🌚
Hayır, almadım. Abim al diye ısrar etse de, çıkmayacağı için almam.
ooooooo babalar sözübü tutarr et bakalım zengin tüpcüyüü
Çıksa nolacak ki haram paradan kime hayır gelmiş. Ben almıyorum
Çeyrek 100 liramı yuh. Ben almam🙄
Ben alırım sana merak etme
Yok bee inanmıyorum valla çıkmıyor da ondan 😂😂
Kardeşimle kendime aldım iki çeyrek
Bir 100 milyonda sana çıkacak aşko ben inanıyorum
Milli piyango bileti almıyorum 🤔
Al 🙄
Bende şans olsaydı kız doğardım😂
Kime çıkacağı belirli olan biletleri almak saçma bencee
Güvenmiyorum güvenseydim alırdım muhtemelen
Haram para hayır gelmez
Başarılar inşallah size çıkar
Hayır hiç almadım almamda...
Almıyorum hiç bir sene.
Özelleştiği günden bu yana almam
Boşuna aldın ya
Almadım genelde son günlerde alıyorum
Hayır almadım
Yıllardır almıyorum, almam. Güvenmiyorum.
Almadım almayacağım
Almıyorum gerek yok
Çıkacağını zannetmıyorum
Almadım
Ömrümde almadım
çıkmaz ki :D
Haram para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?