Böyle dedim diye beni Ak Partili zannetmeyin. İlber Ortaylı ve Celal Şengör de aynısını demişti. Cumhurbaşkanımız ve Dışişleri Bakanımız, Ortadoğu'daki bu sorunu çok güzel yönetiyor ve mükemmel bir diplomasi yönetimi yapıyorlar. Öyle ki İsrail, sinirinden Türkiye'yi tehdit etmeye başlamış. Netenyahu; Yeşaya Kehanetleri diyerek, Arzı Mevud topraklarına dahil olan Türkiye'nin güneydoğusuna atıfta bulunmuş ve nükleer silah tehdidine başlamış. Düşmanlarımızı kudurtmayı başarmışız. Bu konuda; Cumhurbaşkanımızı, İçişleri Bakanımızı, Dışişleri Bakanımızı ve MİT Başkanımızı tebrik ediyorum. Allah, hepsinden razı olsun. Devlet aklının nasıl çalıştığını biz bilemeyiz ama 3000 yıllık Türk Devlet geleneğinin mükemmel bir devlet aklı olduğundan eminim.
Not: Açıklama yaptığım halde bana "Ak Partili" yazan olursa dikkate alınmayacaktır. Çünkü Ak Partili olmadığımı, en başından belirttim. Hiçbir siyasi partiyi desteklemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer