OnlyFans yüzünden gözaltına alınan Gizem, serbest bırakılmış. "Adalet yerini buldu," diyebilir miyiz?

Kız bu olay sayesinde güzel destek alıp reklam da yaptı :)) Düzgün de bir kızmış zaten, umarım hayatı daima istediği gibi gider🙏

OnlyFans yüzünden gözaltına alınan Gizem, serbest bırakılmış. Adalet yerini buldu, diyebilir miyiz?
OnlyFans yüzünden gözaltına alınan Gizem, serbest bırakılmış. "Adalet yerini buldu," diyebilir miyiz?
Cevapla