Bu kadar olaydan sonra ev sahipleri kirayı yüksek tutuyor demek ne kadar doğru?

Artan enflasyon , pahalılık, yabancı göçmenler, inşaat sektörünün durma noktasına gelmesi bu kadar mesele varken hala ev sahipleri suçlamak ne kadar doğru 3000 4000 bin yapacak hali yok
Bu kadar olaydan sonra ev sahipleri kirayı yüksek tutuyor demek ne kadar doğru?
Cevapla