Özür dileyemeyen insanları hiç anlayamam demek isterdim ama bazı yerlerde çok iyi anlıyorum. Sonuçta hepimiz insanız ve zaman zaman hatalar yapabiliriz. Tabi hata bir kereye mahsustur. Aynı şeyi defalarca yapıp özür dileyen kimsenin özrünü kabul etmiyorum. Peki siz özür dilemekten gocunur musunuz?
6 Aralık Dünya Özür Dileme Günü! Sana ne yapılsa özür kabul etmezsin?
Özür dilemek teşekkür etmek bir erdemliktir bu konuda da kendimi iyi yetiştirildiğimi düşünüyorum özür dileyen bir kişinin de özürünü tabiki kabul ederim. Çünkü insanız hepimiz sonuçta hatalar da bizim için
Aldatmak ihanet ve başkalarının lafına bakarak benimle iletişimi kesen arkadaş görünümlü yılanlar.. bunları affetmem hayatımda hiç bir zaman.. vefasızlığa yer yok çünkü benim karakterimde
Haaa bir eksikti emperyalistler millet barışsın sevenler birbirine hediye alsın diye bu günüde mi icat etmiş 😂😂 çok saçma günler duydum ama daha iyisini duyana kadar en saçması bu :))