Son 1 ayda öldürülen Filistinli sayısı 15 bini geçti. Şaşırmadınız değil mi?

Son 1 ayda öldürülen Filistinli sayısı 15 bini geçti. Şaşırmadınız değil mi?

Bize ne mi oldu? Öldürülmeye alıştık. Kıyam edecek ne var ki? İsyan çıkaracak ne var? Alt tarafı son 1 ayda İsrail tarafından 15 bin tane Müslüman öldürülmüş, Müslüman çocuklar parçalanmış falan. Ne var ki bunda? ABD'nin yıkmadığı İslam ülkesi kalmamış, Irak'ın işgali Suriye'nin işgali Afganistan'ın işgali Filistin'in işgali Yemen bombalanıyor Mescid-i Aksa yakılıyor Doğu Türkistan zulüm görüyor Arakan kan ağlıyor. Alıştık kardeşim öldürülmeye alıştık artık ya.

Son 1 ayda öldürülen Filistinli sayısı 15 bini geçti. Şaşırmadınız değil mi?
Cevapla