• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Türkiyede ategız Deist neden yükseliyor Yükselmesine nasıl engel oluruz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Türkiyede ategız Deist neden yükseliyor Yükselmesine nasıl engel oluruz?
Cevapla
Engel Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • betahouse
    betahouse Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 461 cevap paylaştı.

    Bende tam tersi şekilde düşünüp hareket ediyorum, yakın çevremdeki arkadaşlarımı sürekli birer birer ikna ediyorum bakın sizin inandığınız şey bu, benim savunduğum şey bu diyerek gerçekleri göstermeye çalışıyorum, madem bir dinin misyoneri, diğerinin tebliğcisi var, ben niye boş boş durayım? Ateizm, deizm, panteizm ve agnostisizm yükselsin diye çalışmak lazım bol bol, insanlara gerçekleri göstermek lazım. Bende sizin gibi üzülüyorum ama inançlı birini gördüğümde, neye neden inandığından haberi yok ki çoğu kişinin, büyük çoğunluğu 45 dakika konuşarak ikna etmişliğim var, insanlar öyle bilgisiz ki inandıkları şey hakkında, hiçbir olumsuz yönünü görmemişler, sevgi pıtırcığı zannediyorlar, sevgi, barış ve kardeşlik var, eşitlik var, kadın hakları falan var bile sanıyorlar yani bilgi düzeyi çok düşük. Önlerine olumsuz 20-30 Ayet koyunca sinirden küplere biniyorlar, olmaz öyle şey, bu yazmıyordur demeye başlıyorlar ama sure adından Ayet numarasına kadar önüne koyunca gözleri büyüyor çoğunun, bunu nasıl görmemişim başka neler var diye kendisi sormaya başlıyor. Bu bilgi çağında 1400 sene öncenin çöl şartlarında insanların yazdıkları şeyler ile toplumu inandırmak zor, bilgiye erişim kolaylaştıkça insanlar daha rahat görebiliyor durumu. O yüzden sıkı tutunun, sayı çok daha fazla artacak ve çok büyük bir hızla artacak. Millet özentilikten diye zırvalamış, saç stili veya müzik türü falan mı bu? inanç bu inanç, pantolon veya gömlek değil ki modası geçince atasın bir köşeye, inandığın şeyi özenip değiştirmezsin, bu kadar cahil olunmasını da kaldıramıyorum artık.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ateistim ne zaman ortaya cıktı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bos yapmısın

      Yorumla
    • betahouse
      betahouse
      +1 yıl

      Sen dolusun ben boş yapıyorum doğrudur, bilgi paçalarından akıyor o derece donanımlısın. Ateizm dinler ortaya çıktığından beri var, daha dün ortaya çıkmadı hatta dinler tarihinden bile eski.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden engel olma ihtiyacı hissediyorsun ki? Sen dindar bir insansan gönlünce dinini yaşa.

    Ailene, çevrene, çocuklarına dinin neden önemli olduğunu anlatabilirsin tabi onlar da kendilerince neye ve nasıl inanacaklarını seçececektir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben böyle şeyleri kafama takıyorum insanlar için üzülüyorum korkuyorum

      Yorumla
  • webtoonseverbirisi
    webtoonseverbirisi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu kişisel bir mesele. Ama en büyük sebebi siyasal din olarak değerlendirilebilir. Onun harici dinde sevmediği şeyler olabilir ya da aklına yatmayan noktalar.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      siyasal din derken sen mesela kapalısın

      Yorumla
    • webtoonseverbirisi
      webtoonseverbirisi
      +1 yıl

      Yani kendi amaçları için dini kullanmak. Siyasal din budur. Bir gün öyle demek diğer gün amacı için böyle demek. Ve benim kapalılığım bu konu ile alakalı değil. Senin sorun deistliğin ateisliğin neden arttığı

      Yorumla
    • webtoonseverbirisi
      webtoonseverbirisi
      +1 yıl

      Ki ben siyasal olaylara din karıştıran tiplere bakıp da kendimi soğutmam. Gerekmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kapalısın hiç düşündünmü açılmayı din den çıkmayı yazmayı unutmuşum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • webtoonseverbirisi
      webtoonseverbirisi
      +1 yıl

      Düşündüm. İnsanın doğası gereği şüphe her zaman vardır. Ama sadece bu kadar djdjdjjd zaten böyle başlar ya. Şüphe, sorgu daha sonra din değiştirme ya da inancsizlik veyahut ait olduğu dinde kalma. Ben üçüncü seçenek oluyorum jdjdjdjd yani herkesi çok da şey etmemek lazım. İnsanlar ilk başta insan olmayı öğrenecek şu hayatta. Misal Peygamber Efendimiz bile peygamberliği 40 yaşında alıyor ve İslamiyet'i yayıyor. Ama ondan önce iyi insan olmasını öğreniyor. Güven veren kişi olmasını öğreniyor. O yüzden bir kimseye dinden önce insan olması öğretilmeli derim ben. Çünkü din çocuklar için fazla soyut bir kavram. Hiç görünmeyen, duyulmayan bir Yaradan var desen çocuğa o nasıl anlasın?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın ben sadece böyle konuları fazla kafama takıyorum kardeşlerimde dinden uzaklaşır diye korkuyorum

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

10

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Turkiyeyi kurtaramazsin 100 yildir aktif sekilde yozlastırıliyor. Ailesi atasi dedesi cok saglam olmayan. Onlar tarafindan duzgun bilgilendirilmeyen her masum cocuk bu sistemde kaybolup gidiyor. Boyle sacma sacma akimlara kapiliyor

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden kurtaramam

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bunlar ve lgbt gruplari sacma sapan seyler özentililten oluyor aile doguruyor sonra saliyor sokaga sokakda goruyorlar onlara özeniyorlar işte aile yüzünden oluyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın birazda cevre ülkedeki hatalar var

  • ForgottenTomb
    ForgottenTomb Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana neden deist olmamam gerektiğini söyleyip ikna edebilirmisin

    0
    36 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dunyda hangi seyin bedeli yoki dunya gelmenin bir bedeli olmasın

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Evet dünyaya geldiysek iyi dürüst bir insan olmak kimsenin hakkını yememek ve yardımsever olmak lazım ben bunları yaparak zaten Allah'a görevimi yerine getiriyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir dine inanmak neden sorun Müslümanlık değil hırıstıyanlık veya Yahudilkte olabir neden bir dine inanmıyorsun

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Dinler insanların uydurduğu birşeydir onun için... benim aklım ve fikrim var insan olmak için neyin yanlış neyin doğru olduğunu bana arap kültürünün dayatılması mantığıma ters... ayrıca bütün dinlerin tarihinde savaş var sence ne kadar mantıklı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teknik olarak bakarsak desit hata ateslikte aynı mantığa cıkar akıl fikir mantığa dayalı görüşler her zaman varsa dah önce ne denildiğini ismin ne olduğunu bilmediğimiz için savas var mı yokmu bilemeyiz dinde arap veya Baska bir seyin dayatması yoki

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Allah heryerde peki neden kabeye karşı namaz kılınıyor ve neden orayı ziyaret etmek şart koşuluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amaç Kâbe'ye tapmak değil, Allah'ın emrini yerine getirmektir. Mesela İslamiyet'in ilk yıllarında Mescid-i Aksa'ya yönelerek namaz kılınıyordu ellerimizi yukarı doğru acıp duğa etmekte tenricilikten kalma dünyadaki belkide bütün dinleri başlatan sizsinizdir

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Bu Allah'ın emri değil tamamen arapların uydurduğu bir şey... adamlar bakmışlar heryer çöl insanları buraya nasıl çekip ticaret hacmini arttırıp gelir elde ederiz diye düşünmüşler ve böyle bir şey bulmuşlar 1000 yıl düşünsem aklıma gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şeytan taslamada altında kamyonlar var demi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dünyadaki dinleri cehennem cennet olaylarını bir Deist ve ategis yüzünden başladıysa hiç düşündünmü

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Cennet cehennem kutsal kitaplarda neden var o zaman... madem deist veya ateistin birisi çıkardı o zaman deizm ve ateizm neden herhangi bir dine mensup olanlar için yanlış geliyor

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Bu arada iyinin ve kötünün ayırt edileceğine öldükten sonra ben inanıyorum... ama cennet cehennem olayına inanmıyorum... bunun mükafatı veya cezası olur mu olursa nasıl olur onu Allah bilir... cennet cehennem tamamen dinlerin uydurması

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ategis Deist cıkardı demiyorum Ategis bir kişin degist bir kişiyi öldürmesi sonucunda bu kavramlar ortaya cıktı diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence Değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      deizm ve ateizm herseyi başlatan oldukları için belkide ateiz bir kişi degist bir kisiyi öldürüyor Allah veya yaratıcı buna sinirleniyor ve cennet ve cehennem kavramlarını yaratıyor ategis cehenneme degist cennete gönderiyor ve dinleri yaratıyor bir düzen için dinlerin ilk gelen din Tevrat Tevrat’ta ilk emir “Yaşat”
      İncil’ de ilk emir “Sev”
      Kuran-ı Kerim de ilk emir “Oku” birde bu acıdan düsün

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Sonuçta kimin çıkardığının önemi var mı bence yok... konudan çıkmayalım... konu benim dinlere neden inanmadığım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kuranda ilk ateist Deiste geçiyor ondan anlatım konuya geri dönelim neden kurana inanmıyorsun

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Bana mantıklı gelmedi... kitaplar o şekilde yazıyor ancak hiçbiri uygulanmıyor onların sadece adı kalmış

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Sadece Kur'an değil bütün hepsine inanmıyorum gerekçesini yazdım aşağıda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir büyüğüm derdiki cennete son gircek kişi gibi düsün cehenneme ilk girecek kisi gibide davran onlar kuranda yazılanı uygulamıyor diye neden dinin gercek olmadığını düşünüyorsunki kuranı dörtlük uygulayan bir kişide cennete gitmeye bilir uygulamyan biride cehennete gide bilir bu Allahın bilceği iş

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Sen neden gerçek olduğunu düşünüyorsan bende o kadar gerçek olmadığını düşünüyorum... sence bu kadar bölünmeye uğrayıp mezheplere dağılmış bir din ne kadar gerçek olabilir... bana şimdi ne farkeder hepsi aynı amaca hükmediyor diyeceksin ama bana göre öyle değil... Allah birdir ve verdiği emirde birdir... siz böyle ibadet edin sizlerde böyle ibadet edin dememiştir dolayısıyla herkesin kendine göre yonttuğu bir din ne kadar gerçekçi olabilir hadi onu geçtim Kur'an'ı Kerim'in mealini okudum ve bazı ayetlere inanasım gelmedi... sebep olmadan sonuca varmak bana göre değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Baktığımızda bir cok deist cennet ve cehennemin olmadığına inanıyor Ategizim bile bir cok dalara ayrılıyor bunu nasıl açıklayacaksın dediğin gibi dinimiz mesebimiz farklı ama sonuc aynı bizde dunyada evrende Allah gönderdi kanunundan doğrul tusunda hareket ediyor bizde Allah bize gönderdiği emirlere göre hareket ediyoruz Kur'an'ı Kerim'in mealini okudum ve bazı ayetlere inanasım gelmedi... demisin hangi ayetler mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tekinik olarak baktığımızda sizin dediğiniz benziyor siz diyorsunuzki Allah bizi yaratı sonra hiç bir isleyise karışmadı bizde diyoruz ki Allah bizi yaratı kuralar koydu cehennem ve centi yaratı kararı bize bıraktı

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Deizm 4 e ayrılıyor kimisi öldükten sonra tekrar dünyaya başka bir şekilde başka bedende geleceğini düşünüyor kimisi ruhun başıboş olacağını düşünüyor... benim inandığım iyi ve kötünün ayrımının yapılacağıdır ama cennette huriymiş cehennemde ateşmiş o şekilde değil... nasıl olacağını bilemeyiz... Kur'an'a gelecek olursak kadınların dövüleceğinden yataklarda yalnız bırakılmasından bahsediyor sen ne düşünüyorsun

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Bu arada böyle seviyeli tartışma daha bu sitede yaşanmamıştır moderatörler tebrik göndermeli😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kadınların dövüleceğinden yataklarda yalnız bırakılmasından bahsediyo
      yataklarda yalnız bırakılmasından bahsediyo kadın ders alması için anne babasın evine gönderilmesi bahsediyor burada kadınları dövündede orada dövün demiyor kızdığınızı beli edin diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Sen öyle anlamışsın... sırf Allah'ın emrini yerine getiriyorum diye eşine tekme tokat girişenler var... ya şuna ne dersin "size helal kadınlardan 1er 2 şer 3er 4 er tane alabilirsiniz pazardan elma armut mu alıyoruz hayırdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben öyle anlamışım diye bise yok işin mantığı o
      4 eslik konusunda kadın evlenirken sart kosa bilir benden Başkasıyla evlenemesin diye
      O zamanda nufus için gerekli olan bir sey kadına bu hak birden fazla erkekle evlendiğinde doğan cocuğa soy bicilemeyeceği için verilmemis

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Ama her nedense erkeğe bu hak verilmiş öylemi diyorsun saçma... peki neden 2 kadının şahitliği 1 erkeğe eşit oluyor... neresinden tutarsam tutayım elimde kalıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadınlar konulara dah duygusal yaklaştığı için 2 kadın sahitlerden biri unutursa diğeri hatırlatsın diye var

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Kadının duygusalıda var olmayanıda var şayet erkeğinde öyle... her şey apaçık ortada kitap cinsiyet ayrımcılığı yapıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mantık olarak bakarsak bazen kadın şahitlikten muhaf olduğu veya erkepin muhaf olduğu yerlerde İslam hukuku, zina, içki ve hırsızlık gibi had cezalarını gerektiren suçlarda ve kısas gibi cezalarda kadını muaf tutmuş, onun şahitliğini kabul etmemiştir.
      Alışveriş, ticaret, nikâh, talak gibi muamelata giren davalarda ise iki erkek yoksa, bir erkekle iki kadının şahitliğini şart koşmuştur.
      Fakat erkeklerin vakıf olamayacağı, bekaretin tespiti, doğum anında anne ve çocukla ilgili vuku bulacak hallerde, süt kardeşliğinin tespiti gibi meselelerde tek kadının şahitliği de kafi gelmektedir. Hatta, Hz. Ömer boşanma hadisesinde bile bir kadının şahitliğini kâfi görmüştür. Çünkü şahitlikte asıl mesele hakkın zayi olmaması, adalete gölge düşürülmemesi, hakkın tecelli etmesidir. Fakat erkeklerin vakıf olamayacağı, bekaretin tespiti, doğum anında anne ve çocukla ilgili vuku bulacak hallerde, süt kardeşliğinin tespiti gibi meselelerde tek kadının şahitliği de kafi gelmektedir. Hatta, Hz. Ömer boşanma hadisesinde bile bir kadının şahitliğini kâfi görmüştür. Çünkü şahitlikte asıl mesele hakkın zayi olmaması, adalete gölge düşürülmemesi, hakkın tecelli etmesidir. Baska mesela neresi var

      Yorumla
    • ForgottenTomb
      ForgottenTomb
      +1 yıl

      Ben kitabın yazdığına bakarım bana hadislerden bahsetme ki onlara girersek komşusu aç iken tok yatan bizden değildir sözüne ne kadar riayet edildiğinin şu zamanda tartışmaya bile kapalı olduğunu sana hatırlatırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Sanane ki kimin ne olduğundan

    önce kafanıza mülteci sayısını takın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben böyle şeyleri kafama takıyorum insanlar için üzülüyorum korkuyorum kardeşlerim böyle seyler olur mu diye

      Yorumla
  • muarttt
    muarttt Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    Bir kısmı doğru düzgün araştırma bile yapmıyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acıklarmısın

      Yorumla
    • muarttt
      muarttt
      +1 yıl

      Özenti yani. Neymiş evrim ile. islamiyet çelişiyor Muş falan. Sorsan Kur'an ı okudun mu yok diyecek. Evrimle ilgili ne kadar bilgin var diye sor diyecekkki YouTube de böyle diyorlar. Bundan bahsettim

      Yorumla
  • _eren
    _eren Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    her yerde yükseliyor, ekonomik refah arttığı için elbette

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadım biraz acıklarmısın

      Yorumla
    • _eren
      _eren
      +1 yıl

      çok basit, insanlar aç kalsalar, evleri kötü olsa ve refaha ulaşmak onlar için zor olsa mesela hayatı düzenlemek, anlam kazandırmak için daha fazla arayış içinde olurlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sacam bence dini kulanlar yüzünden yükseliyor bence

      Yorumla
  • -AEG-
    -AEG- Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 90%
    +1 yıl

    Önce toplumun kafa yapısı değişsin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamdım acıklarmısın

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    kafirler

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O bize düsmez

      Yorumla
    • ElCuco
      ElCuco
      +1 yıl

      sus sen kafir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bos yapam

      Yorumla
  • starca
    starca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Tarihine ogretmelisin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
    • starca
      starca
      +1 yıl

      Eskiden ne olduysa

      Yorumla
  • Darknessonshadow
    Darknessonshadow Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    Olamazsın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden olamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    kime göre yükseliyor ayrıntılı bilgi verir misiniz

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sitede mesela bunun üzerine dolu konu acılmıs kaplı olupta Deist olanlarda var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok ya onların bazıları fake olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fake bilmiyorum haberlerde baktım epey olay olmus var öyle tipler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah hidayet versin o zaman ne diyelim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Türkiyede ategız Deist neden yükseliyor Yükselmesine nasıl engel oluruz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye'deki bu sapkınlıgi nasıl durdurabiliriz? 4 cevap verildi
Türkiye’de Doğurganlık Oranı Neden Düşüyor? 11 cevap verildi
Son zamanlarda atatürk provakasyonları niye artiyor sizce? 3 cevap verildi
Türkiye'de artan canım/lakayıtlığın sebepleri nelerdir? 12 cevap verildi
Türkiye, neden araplaşıyor? 30 cevap verildi
Türkiye’nin iç kesimleri neden bukadar yobaz? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨