Türkiyenin çıkarı nedir sizce filistin israil savaşında?

malumunuz devletlerin çıkarları olur. icap eder rusyasındır abd en büyük düşmanındır hem siyasi hem ideolojik ama sen dünya savaşında ittifak olursun. icap eder dün düşmansındır mısırla misal bugun ise barısırsın. işler değişir. başka örneklerde verilebilir.

bu olayda türkiye israili taraf olarak seçebilirdi. filistini de. 3. secenek de tarafsız olup klasık itidal cagrısı yapabilirdi. ama devletimiz filistine destek şeklinde politika seçtiler. en cok kazanımı o secimde görmüş olmalılar ki secmişlerdir. sizce arkadaki kazanımlarımız neler. ve diğer 2 seceneğe göre ne olcude fazla.

Türkiyenin çıkarı nedir sizce filistin israil savaşında?
Cevapla