Gazze'ye yardım yaptım sizce içim rahatladi siz yaptinizmi?

Yolda gecerken belediyenin bilgilendirmek amaçlı kağıt dagittigini gördüm oradada bağış yapabiliyormuyuz diye sordum evet dedi kıçı bı kumbara koymuşlar 1 3 TL atmak için bende 50 100 TL koyup birsye demeden gittim. Sizin yaptığınız yardım var mı

Gazze'ye yardım yaptım sizce içim rahatladi siz yaptinizmi?
Cevapla