Biri bana deseydi ki Tüm müslüman dünyasının gözü önünde katliam yaparlar kimsede durduramaz inanmazdım sizce?

Şu olayları bir filmde izlesem

hadi be ordan gelicekler katledicekler müsmanlığıyla övünen araplarda izlicek

ya geçiniz bu masalları

belliki tüm arap diyarını ele geçirmişler sonra startı verdiler, iyice emin olmuşlar kimsenin cıkı çıkamayacağından

hadi onu geçtim insan haklarıyla övündükleri bölge halklarının seslerini nasıl kesicekler?

onların inancı da kırılmaz mı ülkelerine karşı? onunda bir yolunu bulmuşlar, onlar ses çıkarıyor gibi davranacaklar, abd de ses çıkarıyor giib davranıcak ama arka planda desteğe devam..

işgal tamamlanınca da beğendin mi yaptığını tü israil bü israil , bir kaç ceza dersimi aldım çekildim kamuoyunu yumuşatma girişimleri işte israil şu yüzden yaptı böyle yüzden yaptı

ona para buna para

gazzeyide almış olarak bölge sınırlarını tamamlamış olacaklar af seansı da bir kaç yıl sürer eminim,

peki asıl soru şu, bu iş hakikaten böyle mi olacak? insanlık bu kadar kolay mı kandırılabilir?

Biri bana deseydi ki Tüm müslüman dünyasının gözü önünde katliam yaparlar kimsede durduramaz inanmazdım sizce?
Cevapla