TSK bünyesinde "Uzay Komutanlığı" kuruluyormuş! Katılmak ister miydiniz?

MSB, Uzay Komutanlığı’nın kurulması için harekete geçmiş. TSK'ya bağlı Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nın bünyesinde kurulacakmış, çalışmalara başlanmış. Faaliyetlerin bir yıl içerisinde başlaması öngörülüyormuş. NATO gözetiminde yapılan uzay çalışmalarına uyum, Türkiye'nin de sivil uzay makamları ile askeri uzay faaliyetlerinde koordinasyonun sağlanması amacıyla olacakmış. Teklif değerlendirme ve onay süreci devam ediyormuş.

Albay Gürakar,

"Takiben Tugay ve Tümen seviyesine bir geçiş var. İnsan büyük bir kaynak. Bu kapsamda Avrupa'ya gitmiş gelmiş NATO projelerinde çalışmış personelimiz zaten mevcut bunları kullanacağız. Yeterli gelmemesi durumunda da gerekli revizeleri yapmayı planlıyoruz. Bu kapsamda da önümüzdeki yıllarda büyüyecek Uzay Komutanlığı’nın planını da MSB Personel Temin kapsamında tedarik etmeyi düşünüyoruz. Kıymetli gençleri aramıza bekliyoruz” demiş.

TSK bünyesinde Uzay Komutanlığı kuruluyormuş! Katılmak ister miydiniz?
TSK bünyesinde "Uzay Komutanlığı" kuruluyormuş! Katılmak ister miydiniz?
Cevapla