An itibari ile #MehmetEfendiBoykot başlığı twitter'da gündem olmuş durumda...
https://twitter.com/hashtag/MehmetEfendiBoykot
#MehmetEfendi #KuruKahveciMehmetEfendi

An itibari ile #MehmetEfendiBoykot başlığı twitter'da gündem olmuş durumda...
https://twitter.com/hashtag/MehmetEfendiBoykot
#MehmetEfendi #KuruKahveciMehmetEfendi

Twitter’da yorumların altına yanıt olarak : „Değerli takipçimiz, bu hassas bilgilendirme için çok teşekkür ederiz. Kurukahveci Mehmet Efendi olarak böyle bir iddianın muhatabı olmadığımızı ve olamayacağımızı bilmenizi isteriz. Sevgilerimizle” diye ufak bir açıklamada bulunmuşlar. Ama resmi bir açıklama yapmamışlar daha. Konu yarın netleşir diye düşünüyorum.
İfşa oldukları bu rezaleti elbette inkar edecekler. Türkiye'de; "biz İsrail Ordusu'nu destekliyoruz" dedikleri an zaten kendi ölüm fermanlarını vermiş sayılıyorlar.
Yazıklar olsun, knk bugün de YouTube'da bir çift Coca-Cola reklamı yapıyordu yorumları kapatmışlar savaştan dolayı hakaret işitmesinler diye yazık kendi küçük çocukları var onlar ölse ne yapacaklar insanlar çok bencil
Bizi bizle kandırıyorlar işte "Hacı Şakir" markasının da aslında bir Yahudi markası olduğunu öğrendiğimiz gün gibi... Mehmet Efendi de sanıldığı kadar masum değilmiş demek... İsmiyle zihinleri kandırdığı gibi...
Haklısın
Şu yazdığıma yorumu kapatmazsam 100 kişi hakaret yazardı
Başının ağrıtılmaması için en doğrusunu yapmışsın, her malla tek tek uğraşılmaz
Evet
İsrailliler türk markalarina saldiriyor. 100 yildir kürt bolgelerinde olay cikararak kurtleri öcü gibi gösterebildiysek gidip 10 koli türk malı osmanlı torunu kahvesi alip poz verirsek neden yemesin bu millet? Diye dusunmusler hakli olarak
Bizim milletin akliyla bu kadar dalga gecilebildigine gore, bizim milletin aklini sorgulamak lazim
Arkadaşlar sakin olun ve galeyana gelmeyin. Hiçbir aklı başında marka böyle bir şey yapmaz. Kendi bacağına sıkacağını bilir. Büyük bir komplo kurulmuş belli ki. He markayı savunduğumdan değil de başka bir marka olsa gene aynı yorumu yapardım.
Cevap
2Cevap
Ne kadar siyonist ve destekçisi varsa alayının... teşekkürler.
Beklemezdim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?