2 seçenek var ya müşterinin birisi aldı ve bunları çöpe attı ya da parası ödenmiş ürünleri market sahibi attı sonuç olarak parası ödenmiş ürün bunlar

2 seçenek var ya müşterinin birisi aldı ve bunları çöpe attı ya da parası ödenmiş ürünleri market sahibi attı sonuç olarak parası ödenmiş ürün bunlar

Bir şey olmaz. Bu içecekleri alanın canım. Bir tek bizim ülkede var böyle mallık. Yani asıl boykot almamaktır, ama bu canım parasını verip döküyor. E be aptal zaten parasını verip destekte bulundun zaten, dökünce israil bunalıma girip geri mi çekilecek. Yani o yüzden içmende sıkıntı yok nasıl olsa enayinin teki yapacağı desteği yapmış onlara..
Cevap
6Cevap
Buradaki yorumlara bakıyorumda boykot edenler hakkında kötü konuşuyorlar İsrail bütün marketlerdeki türk mallarını Türk ürünlerini hepsini attı yaktı geri gönderdi
Marketten satın aldıktan sonra çöpe atan kişiyi bulup beyni olup olmadığını varsa gramını incelemek lazım 😂
parası ödenmiş ürünü alıp çöpe atmak boykot olmuyor yanlız enayilik oluyor
Olmazsın alan almış para senden çıkmadı keyfine bak
Hiçbir şeyde olmaz boykot edeceklerine gidip savaşsınlar o zaman
Aziz nesin çok haklıydı cook
İhtiyacın mı var
Tarihlerine bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?