Yine, yine ve yine sallandık.. Her dk tekrar deprem olacak korkusuyla uyuyamyoruz artık. Panik atakları zaten hiç sormayın..

Yine, yine ve yine sallandık.. Her dk tekrar deprem olacak korkusuyla uyuyamyoruz artık. Panik atakları zaten hiç sormayın..

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Çok geçmiş olsun.. umarım iyisinizdir.. bence dikkat edin kendinize :(
Teşekkürler 🙏🏻iyiyiz çok şükür dikkat ediyoruz ama her sallanmada aniden kalkıp dışarı koşmaya çalışmak.. bilemiyorum daha zor gibj
Rica ederim, o duyguyu yaşamadığım için bilemem ama çok zor bir durum.. İnşallah bir daha olmaz 🙏
Ben artık sallanmayı güncel sayıyorum. Zemin oturma yapıyor diyerek kendimi teselli ediyorum.
Biz o an teselliyi unutuyoruz maalesef ya
Haklısın ama bu bizim dev bir dayanağımız demek, yoksa bu korkular hiç geçmez.
Evett biliyorum ama alışmak zor
Alışmak değil, kabullenmek diyelim.
Kabullendik ama korkarak..
Bunu normale döndürmek bizim elimizde.
Evet biraz zor ama
Ölüm gibi, herkese olan neyse bize de olacak olan o. Bu pencereden bakabilirsek depremde bize kolaylaşacak.
Sanırım.. haklısın 🙏🏻
Daha mutlu zamanların olmasını diliyorum.
Teşekkür ederim sizin de..🙏🏻
Hatay artık beşik. Ve artık alıştım ben 🤕
Evett ama ben alışamadım panik atak oluyor
Yalnız uyumasan bence yardımcı olur. Ben yalnız olsam da atlattım. Ama bayanlar için zor sanırm
Çok zor yalnız uyumak imkansız
Allah kolaylık versin. Konteynerde misin evde mi?
Teşekkürler.. bazen ev bazen de çadırda
Babanı mı kaybettin
Evet..
Başın sağolsun. Bilirim zordur. Sabır dilerim
Teşekkürler 🙏🏻 evet çok zor..
Yapabileceğimiz şu an için halnı oldupunu hissettirmemeye çalışmak. Bunun Elimizden gelen bişey olursa yaparım
Teşekkürler 🙏🏻 ama anlayamadım ne olduğunu hissettirmemeye çalışmak?
"Yalnız olmadığımızı" yazacaktım. Klavyeye dikkat etmemişim. (Depremi ancak yaşayan bilir, güçlü olmak için ne gerekiyorsa yapmak lazım. Artık Hatay'lılar olarak bizbizeyiz)
Evet öyle maalesef..
Allah yardimciniz olsun korku gecmez orada artik
Geçmiyor ki zaten
Allah yardımcınız olsun!
Teşekkürler..
Ne denir ki... :( Geçmiş olsun...
Teşekkürler 🙏🏻 diyecek bişey yok ki
Umarım iyi olur her şey. Sizin için yapabileceğim bir şey olursa haber verin lütfen.
Umarım, teşekkürler düşünmeniz yeterli
Rica ederim.
Biraz önxe takip isteğimi kabul ettiniz. Özellikle sağlık konusunda herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeyin lütfen.
Cidden mi? Teşekkür ederim düşünmeniz yeterli
Evet, ciddiyim. Dr um. Yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim, ne demek 😊
🙏🏻😇
😊😊
Zor.
Evet..
Geçmiş olsun.
Teşekkürler 🙏🏻
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
Neresi? bilgim yok
Hatay
Geçmiş olsun
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederiz
Hangi il acaba.
Hatay
Duruu
Ne?
Hatırlamadınmı
Yok
mesaj yazarmısın yazamıyorum ben