spora, siyasete veya bir insana falan bu kadar bağlılık baana çok saçma geliyor
Bir kadın, AKP logosunu boğazına dövme olarak yaptırdı. Ne düşünüyorsunuz? pic.twitter.com/UY88Cep7Pk
— mühendisyen (@muhendisyenn) November 3, 2023
spora, siyasete veya bir insana falan bu kadar bağlılık baana çok saçma geliyor
Bir kadın, AKP logosunu boğazına dövme olarak yaptırdı. Ne düşünüyorsunuz? pic.twitter.com/UY88Cep7Pk
— mühendisyen (@muhendisyenn) November 3, 2023
Hiç bir zaman hiçbir konuda bu kadar fanatik ya da bağlı olmadım. Oldum olası saçma geliyor. Evet sevebilirim ama körü körüne bağlanmak aptallıktan ibaret bana göre
Buna ben fanatiklik demiyorum cahillik diyorum sözüm tek parti üzerinden değil. Hangi parti olursa olsun fanatik olmak taraf tutmak iyi değildir çünkü ülke çıkarlarını düşünmek lazım.
Partiler gelip geçici. Ne akp ne chp… Atatürk de kutsal değil, Reis de kutsal değildir. Kutsal olan bayraktır. Önemli olan devlet ebed müddet ve Türk milletidir.
Cevap
70Cevap
Hayır tabi ki de.. ben bunun yerine oyun logosu yaptırdım en azından anlamı var.

Hiçbir şeye bu kadar bağlı değilim. Özellikle insanların futbola olan bağlılığı delirten cinsten. Resmen insanları kutuplaştırmak, birbirine düşman etmek için var bazı şeyler.
İstedikleri kesim böyle kesim. degilmiydi? Ne dendi zamanında bize cahil kesim lazım diye söyleyenlere alsınlar cahilleri.. boyleler bunlar gibiler yüzünden çoluk combalagin gelecekleri mahvoldu. Ülke Suriyeli Arap doldu. Gidiistta iyi değil.
Fanatik filan değildir bu işsiz parasız kalmıştır bir devlet kapısına girebilmek için böyle bir şey yapmış haftaya memurluk haberi gelir
Partiyi yapmam yapacaksam atatürkü yapardım. Fakat son kararım sevdiğim adam olurdu gırtlağa yapmazdım ama
Yaptırmamış, videoda ilk adim yapılacak dövmenin kopyasının vücuda yapılması var devamı yok. Ortada dövme yok.
Değilim tabi ki! Bunu yapanın ben o küçük bezelye beynini s2yim!..
Hiçbir şey için fanatikliğim yok artık düşün Galatasaray 'ı bile aştım..
Geçiçi dövmedir. Dikkat çekmek için yapmıştır. Allah akıl fikir versin.
Hiç bir partiye bu kadar fanatik olmadım olacağımı da sanmıyorum
mhp liler de Bozkurt ya da Üç Hilal yaptırıyor bence sikinti yok dkdkdkf
bunlarla aynı havayı soluduğum için kendimden tiksindim iyice
ilgi çekmek adına
herkes bişeyler yapıyor
mesele bu
El yazısıyla Atatürk dövmesi yaptıranlardan hiçbir farkı yok, kafa aynı kafa
Değilim Türkiye'nin %80 böyleler. B*kunu çıkartmayı severiz
Böyleleri fanatik değil tamamen yalakalık ve birilerine yaranmak içindir.
Aşağı karanlık bölgeye çizse daha mantıklı ışığa ihtiyacı var oranın
Hiçbir şeyin fanatiği değilim. Çok saçma geliyor fanatiklik bana.
Yarında gençlik kollarına üye olursa ileride milletvekilliğini garantiler
Kadın düşmanı Parti'nin dövmesini bir kadının yapması çıkar sevdası değilde nedir
gırtlağına kadar swen bir parti sonuçta neden olmasın
Ne akp ne chp
İkisinde de hayır yok
Tek çare Muharrem İnce
Ablama bi adet Floresan hediye etmek istiyorum.. istediği yerinde yakabilir
Yok çok şükür daha beynimin çalışan loblari var kaybettiğim zaman görüşürüz
Tayyip Erdoğan baba İsraile rest çekti sonrası tek cümle ile neyimi isterse veririm. Arvadimi anamı bacımı canımı.
CHP ya da Hdp olunca fanatik olmuyor yani sokakta dövmeler çoğu böyle bi tane AKP gördünüz cok saçma az o... bu... değilsiniz
Öyle bir durum yok hangi parti olursa olsun saçma
Bence alnına da aptalım diye dövme yaptırıp dolaşsın
Helede partizancilik bence geri kafaliliktan geliyor aklı olan insan partizancilik yapmaz çünkü onların efendisi halktır yani bizler onlar bizim hizmetcimiz dir okadar
"Mal" lan bu, "Değersiz Mal" hem de...
Boğazını kim dolduruyor onu resmetmis işte. İşe gitmeden maaş alanlardan birisidir.
mezar tasina cok iyi CHP liydi yazdiran gordukten sonra sasirmam.
bunları yok edeceksinki Türkiye tekrar kalkınsın
Saçmalık parti ya da takım logosu sacma geliyor bana bende 1 tane var oda Atatürk yazıyor gayet anlamlı
AKP'yi destekleyenlerin zekası gibiydin, hiç olmadın
Karşılığında güzel vaatler aldıysa neden olmasın :D
Beynine de nöron dövmesi yaptırması şart
İlgi çekmek amacıyla yapılan hareket
Allah akıl fikir versin
Kadının sanırım beyni yok
Öhh ilk defa görüyorum
Onu sevenlerin max zekasi iste şqmfğqmcl
O kadar düşmedik be 😂
Hiç bir şeye bu kadar fanatik değilim.
Mallığını sergiliyor
Millet kafayı yemiş cidden ajzhshdhwh
yok çok şükür zeki bir adamım
Bunun soru veya haber değeri olması bile saçma.
Bir bakıma iyi olmuş, ifşalamış işte kendini benden uzak durun diyor.☺️
Bir de şey "" sade mal ""
İktidar değiştiğinde o dövme de değişir.
Allahım sana maraton koşuyorum bu ne ya shjdgg
Bence gerek yok
Bu fanatiklik degil mallık sadece.
Alın kısımlarına yaptırsınlar daha Güzel durur
Asla değilim çok saçma hareketler
Saçmalık okadar da degil
Hiçbir şeye bu kadar fanatik olmak istemem
Bir millet vekilliği kazandınız :D
Ben Beşiktaş logosunu yaoptiricaktim😐
Tam mal yazıya dökmüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?