Filistini neden desteklemiyoruz ve neden Israilin arkasindayiz?

Bak evladim,

1. Dünya savasinda senin Türk dedelerin filistinli Araplari kurtarmak icin trene binip yola ciktilar. Filistinliler ama ingilizler ile birlik olup Trene saldirdilar. Senin dedelerinin gözlerini oydular, Allahu Eckber diye bagirarak kafalarini kestiler. Emri veren ingilizler bile bu vahset karsisinda saskin kaldilar.

Bu Tren hala cölün ortasinda duruyor. Türklere ibret olsun diye, gurur ile bu treni orada tutuyorlar.

Filistini neden desteklemiyoruz ve neden Israilin arkasindayiz?

Filistinliler ve Araplar Osmanliya ve Türklere isyana karsi bir bayrak altinda birlestiler. Osmanliya karsi ihanetin bayragi var. Bu bayrak bugün Filistinin resmi devlet bayragi, adamlar Türklere karsi yaptiklari ihanet ile gurur duyuyorlar.

Filistini neden desteklemiyoruz ve neden Israilin arkasindayiz?

Simdi diyeceksiniz bunlar 100 sene önce oldu, bunu yapanlar öldü diye. Dogru bunu yapanlar öldü ama Filistinlilerin Türk düsmanligi ve ihaneti ölmedi.

PKK kuruldugunda ona destek veren, PKKyi korup PKKlilere egitim verenler Filistinlilerdi.

Cin devleti uygur Türklerine katliam yaparken Filistinliler Cini destekliyorlar.

Son Ermenistan ve Azerbaycan savasinda Filistinliler Ermenileri desteklediler. Bunlar bukdar Türk düsmanililar.

Filistigin bayragini sallayan bir Türkün, PKK bayragi sallayan bir Türkün ile farki yoktur. Filistin bize düsman bir Milletir ve Tarihi Türklere ihanet ile dolludur.

Unutma bu olaylar Hamas teröristlerin Israil'de 1400 sivili öldürmesi ile basladi, bunlar 3 tanesi Türk vatandasidi. Israil burada mesru kendini savunma hakkini kullaniyor.

Filistini destekleyenler neden Türklere düsman olan bir Milleti savunuyor?

Filistini neden desteklemiyoruz ve neden Israilin arkasindayiz?
Cevapla