Böyle diyorlar bi de..
Hamas'ın ortadan kaldırılması gerekmiyor mu? Nasıl savunabiliyorsunuz bu terör örgütünü?
Böyle diyorlar bi de..
Filistin demiyorum sadece bu örgütten bahsediyorum
Hamas dediğin terör örgütü değil.
Hamas Filistin direnişi için kurulmuş bir yapı.
Hamas'ın hiçbir yerde ve zamanda herhangi bir sivile, çocuğa, kadına zarar verdiğini göremezsin. Bugünkü olan hariç, o da tamamen yanlıştır asla savunmam. Kadına, çocuğa, yaşlıya dokunulmaz çünkü.
Terör örgütü dediğinde ahlak yoktur, merhamet yoktur, ne kadar çok insan öldürürsem o kadar kârdır der. Hamas'ın hiçbir zaman böyle bir eylemi olmamıştır.
şu an yahudilere karşı savaşan Kassam tugayı da Hamas'a bağlıdır. Hamas'a terörist demek onlara da terörist demektir. Ki asla değiller.
Hamas ile pkkyı kıyasla, o zaman Hamas'ın terör örgütü olup olmadığını anlarsın.
Siz de söylediniz kadınlara çocuklara ne yaptığı ortada
1 kere yaptı, bugün yaptı. Yanlıştır, asla savunmam. Ama onlara teröristte diyemeyiz..
Din için cihat için insanları öldürmüyorlar mı zaten
Müslüman başka bi sebeple öldüremez ki zaten. Kişisel bazı suçlar hariç.
Dini farklı diye insanları öldürmek ne kadar doğru
Dini farklı diye mi savaşıyo Hamas? Yoksa 30 yıldır yahudiler Filistin'i işgal edip binlerce Filistinli'yi şehit ettikleri için mi?
Yahudi siyonistlerin 2. dünya savaşı sonrası müslümanlar üzerindeki zulmünü görmeyipte Hamas'a b. k atmak ancak ve ancak zalimin, müslümanları ve müslümanlığı yok etmek isteyen haysiyetsizlerin fikridir, zikridir! Allah oradaki ve dünyanın 4 bir yanındaki müslümanları zalimlerden korusun! Bu ve buna benzer zihindekileri de ıslak eylesin ya da perişan eylesin inşallah!!!
Kadınlara çocuklara yapılanları görmedin mi
76 senedir müslüman kadınlara ve çocuklara yapılanları görmeyen birisi olarak, Hamas'ın zalimliğine ne de çabuk laf eder oluyorsun? YIKILLL
Yıllarca İsrail Filistini kadın çocuk demeden katlederken kimsenin umrunda olmadı da şimdi İsrail saldırıya uğradı diye niye bütün dünya ayaklandı ben de onu anlamadım dünya üzerinde üzerinde farklı ülkelerde acımasızca öldürülen yakılan tecavüze uğrayan akla hayale gelmedik işkencelere uğrayan binlerce müslüman var bunlar kimsenin umrunda değilse eğer İsrailde kimsenin umrunda olmasın benim hiç umrumda değil zaten bunlara sesini çıkarmayanlar İsraile gelince duyar kasıyorlar bu nasıl bir iki yüzlülük?
Söylediğiniz şeyleri savunmuyorum ki, ayrıca Filistin den değil Hamas'tan bahsediyorum
@Kara_gece kime diyorsunuz
Asıl Hamas buraya gelse ve sivil halka kadın çocuk demeden saldırsa, tecavüz etse öldürüp cesedine tükürse? Ne düşünürsünüz masumlar mı yani. Ben Filistin değil Hamas'tan bahsediyorum
Hamas'ın tecavüz ettiğini, kadın çoluk çocuk öldürdüğünü kim söyledi?
Ya bu Siyonistler öyle bir millet ki, adam tutup üstlerşne saldırtır ve tüm Araplar böyle derler, zerre güvenmiyorum bunlara. Propaganda senelerce işe yaradı, hala da işe yarıyor belli ki...
Maksat müslümanı karalamak olunca tüm dünya bir araya geliyor ama müslüman o kadar basiretsiz ki yalanlarla karnını doyuruyor.
Cevap
1Cevap
Allah din kardeslerimize zafer ve ozgür devlet olma imkanı nasip etsn
Din kardeşi diye savunduğun insanların ne kadar iğrenç yaratıklar olduğunun farkında mısın acaba? O kadını anlamak için illa kamyonun arkasında kendini ya da sevdiklerini hayal etmen mi gerekiyor?
Hamas ister askeri örgüt olsn ister baska bir sey yıllardr filistinin yapamadıgını yaptı ve atağa geçti israil ilk kez yara aldı her savaş katliam ve vahset doludur savaşlar zaten barbar toplumlarn secimidir
Israil gazzeye girmek icin zaten bahane arıyordu al sana kanlı bir bahane etme bulma dünyası keser döner sap döner gün gelir hesap döner
Acısını sivil halkı yaşıyor simdi
O zaman neden sivil halka saldırıyorlar, Müslüman terör örgütü işte
Tecavuzler esir almalar bilmem neler bu zaten vahsi bir saldırı kimse inkar edemez ben işin o kısmnda deglm cünkü israilde sütten çkms ak kaşık degl bir sürü cami bombalarken cocukları öldürürken gazze halkını açık cezaevi gibi hapis yutarken seyehat yok bilmem ne yok ambargo uygularken dünyanın sesi çıkmıyordu simdi herkes empati kasıyor herkesn yardımı yalan dolan hamas sayesnde israiln balon devlet oldugu ortaya cıktı daha kendi halkını koruyamıyor
Eğitim gördükleri kamplarda pkk terör örgütünün militanlarını da eğitmişlerdi, epey yakınlardı bir ara. İnancınız ne olursa olsun terörden uzak durmak gerek
Ayrıca hapiste tutmak diyorsunuz bense öldürüp cesede tükürülmesinden ve tecavüz edilmesinden bahsediyorum
Sadece dini açıdan bakmamak gerek diye düşünüyorum
Ben karmaya çok inanıyorum
Yara açan yara alır olay bu kadar basit
Israil ne kadar balon bir devlet oldugunu gösterdi daha kendi halkını koruyamadı
Evet cesede tükürmek bilmem ne ben de bundan bahsediyorm insanlarn bu agresif saldırgan psikolijisnden cünkü israile kin ve nefret dolular bütn bunlarn kaynagı israiln ta kendisi herkes simdi başına geleni çekmek zornda
Tabikide benm iki canavar devletten birini daha fazla desteklememin zaten bir önemi yok ben her iki devlet icinde ateskes diliyorm
Filistin ve Arap ülkesi işte. Bide kardeş diyor bazıları bunlara
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?