Öğrencilere telefon ve bilgisayar desteği ile beraber 10 GB ücretsiz internet verilecekmiş. 10 GB biraz az gibi geldi ama hiç yoktan iyidir diyorum. Bunun dışanda en güzeli ise 18+ yaş gençlere müze, sinema tiyatro, sinemadan ücretsiz ya da indirimli faydalanabilecekleri Genç Kart verilecekmiş. Bu çok güzel bir haber.
Yapılan açıklamar ise şöyle;
- Üniversiteli gençlerimize piyasa satış fiyatı 9 bin 500 lirayı geçmeyen cep telefonu ve bilgisayarlar için 5 bin 500 liraya kadar cihaz desteği vereceğiz.
- (Üniversite öğrencilerine destek) Cep telefonu için piyasa fiyatının yüzde 44,4'üne, bilgisayarlar için yüzde 16,7'si kadar tutarda destek sağlayacağız.
- Örgün eğitimdeki üniversiteli gençlerimize bir hatla sınırlı olmak üzere 12 ay boyunca aylık ücretsiz 10 GB kota tanımlıyoruz.
- 18 yaşına giren tüm gençlere 1 yıl süreyle geçerli Genç Kart vereceğiz, müze, sinema tiyatro, sinemadan ücretsiz ya da indirimli faydalanabilecekler.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Olmaz bence
Güneş balçıkla sıvanmaz. Ekonomiyi düzeltsinler önce gerisi boş.
Sadece üniversiteye gidenler mi genç oluyor? Bence bu imkanları bütün gençlere tanısınlar.
5500 TL ye notebook bulsun bakalım ne işe yarayacak ya da kim kullanacak
5500 TL ye bilgisayar ya da laptop varda benim mi haberim yok?
Kıytırık adı sanı bilinmeyen markalar var 5 bin tl civarı pc
M14 kullanıyorum önerebilirim
Hattı babasının üstüne olanların gözü yaşlı dhbddb
Yani iyi bir telefon alınır da 5.500 e pc taka kıytırık olur
Bu paralara bilgisayar ve iyi telefon mu var hey Allahım
Harika bir destek aslnda simdiki nesil cok sanslı
Güzel bir uygulama gibi görünüyor.
Güzel nerden alıyoruz şimdi bunu
😅😅evet soruyu cevaplamak lazım efendim 😅
@ben_benimmm 🙄
Telefonlar iyi ama laptoplar kötü
Yeterli değil ama güzel bir girişim
hep elde kalanları iteliyorlar ::D
Genç kart çok iyi fikir.
Şu zamanda öğrenci okmak cidden zor.
Ee ne zaman başlıcakmış bu şey
İyi bir şey muhtemelen ama yetmez
Mezar sulamak gibi ama ölen ölmüş
umarım yeterli olur
Çoğu söz gibi bu da askıda kalır, icraat çıkmaz.
Yetmez ama evet